logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره آرایش و زیبایی

با شرکت در این دوره چه در سطح مبتدی و چه حرفه‌ای باشید، بر اصول زیبایی مسلط شده و بازی جذاب زیبایی با متدهای مختلف روز را می‌آموزید.

228 دقیقه کلیپ آموزشی در 19 درس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

این دوره در مجموعه رودمپ فشن است. برای تبدیل شدن به یک فشن استایلیست، می‌توانید مسیر یادگیری فشن را تهیه کنید تا گام به گام در کنار شما باشیم.

<a href=

بابی برون

بابی برون

بابی برون متولد 1957 یک میکاپ آرتیست حرفه ای آمریکایی، نویسنده، و بنیانگذار برند بابی برون است. براون ده رژ لب با رنگ های طبیعی ایجاد کرد که به گفته Entrepreneur انقلابی در صنعت زیبایی ایجاد کرد. او نُه کتاب در مورد زیبایی و تندرستی نوشته است. پس از ترک برند بابی برون در سال 2016، او Beauty Evolution، LLC را راه‌اندازی کرد و به عنوان مربی سلامت از طریق موسسه تغذیه یکپارچه گواهینامه دریافت کرد. برون همچنین خط تولید محصولات سلامتی الهام گرفته از زیبایی را راه اندازی کرد. او سرپرستی یک وب سایت تحریریه را بر عهده دارد. او و همسرش استیون پلوفکر، فیلم جورج و یک بوتیک هتل 32 اتاقه واقع در مونتکلر، نیوجرسی را دوباره طراحی کردند.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

ویدیوی معرفی دوره آرایش و زیبایی

بابی برون متولد 1957 یک میکاپ آرتیست حرفه ای آمریکایی و بنیانگذار برند بابی برون است.به گفته Entrepreneur انقلابی در صنعت زیبایی با تولید ده رژلب با رنگ طبیعی ایجاد کرده است

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

41+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس بابی برون

ساعت آموزشی

228+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

19 درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • آیا تمایل دارید از طریق میکاپ کسب درامد کنید؟
  • آیا نوع پوست خود و شیوه‌های مراقبت از آن را می‌شناسید؟
  • می‌خواهید همه‌چیز را درباره‌ی میکاپ و مراقبت‌های پوستی بدانید؟
  •  اشتباهات رایج در میکاپ را می‌دانید؟
  • آیا روش‌های صحیح و ملزومات مراقبت از پوست را می‌شناسید؟
  • نحوه‌ی کار با محصولات کرمی و از انواع رنگ‌های مختلف پوست متناسب با این محصولات آگاهی دارید؟
  • آیا اصول زیرسازی متناسب باپوست خود را می‌شناسید؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری ” آرایشی و زیبایی” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “آرایشی و زیبایی” شامل:

228 دقیقه کلیپ آموزشی در 19 درس است

دوره آرایش و زیبایی

معرفی مدرس دوره (بابی برون):

بابی براون آرایشگر حرفه‌ای آمریکایی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز، سخنران عمومی، کارآفرینان و بنیان‌گذار لوازم‌آرایشی بابی براون، طراح دوره‌ی کاربردی آرایش و زیبایی است که در این دوره‌ی ارزشمند نکات، ترفندها و تکنیک‌هایی را برای استفاده از آرایش ساده و طبیعی به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید احساس زیبایی و شادابی در پوست خود کنید.بابی که به خاطر میکاپ های طبیعی‌اش معروف شد به همراه همسر و یک زوج دیگر، برند خودش بابی براون را که از برندهای اصلی و معتبر آرایشی است؛ ایجاد کرد. کتاب‌های او درزمینه‌ی زیبایی و آرایشگری جزء معروف‌ترین‌های دنیای آرایش و زیبایی است.بابی براون با تأکید بر اینکه آرایش لازم نیست پیچیده باشد؛ در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: ” آرایش نه‌تنها این قدرت را دارد که زیبایی طبیعی شمارا افزایش دهد بلکه احساس شمارا نسبت به خود تغییر می‌دهد و این به معنای توجه به خود و احساس بهتر است.”

چرا شرکت در دوره‌ی “آرایش و زیبایی” ضروری است؟

با شرکت در این دوره چه در سطح مبتدی و چه حرفه‌ای باشید، بر اصول زیبایی مسلط شده و بازی جذاب زیبایی با متدهای مختلف روز را می‌آموزید.ازآنجاکه این دوره یکی از کامل‌ترین و به‌روزترین دوره‌های آرایش و زیبایی است؛ با گذراندن این دوره، در حرفه‌ی آرایشگری حرفی برای گفتن خواهید داشت.

در دوره آنلاین “آرایش و زیبایی” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

با شرکت در این دوره چه در سطح مبتدی و چه حرفه‌ای باشید، بر اصول زیبایی مسلط شده و بازی جذاب زیبایی با متدهای مختلف روز را می‌آموزید.ازآنجاکه این دوره یکی از کامل‌ترین و به‌روزترین دوره‌های آرایش و زیبایی است؛ با گذراندن این دوره، در حرفه‌ی آرایشگری حرفی برای گفتن خواهید داشت.

بابی در جلسه‌ی اول آموزش، فلسفه زیبایی خود را با شما به اشتراک می‌گذارد. از دید بابی، آرایش نباید ماسک باشد بلکه باید سریع و طبیعی بوده و شخصیت شمارا تقویت کند. او توضیح می‌دهد که کلاسش چه چیزی را پوشش می‌دهد و او تخصص خود را در آموزش‌های گام‌به‌گام در مدل‌ها و سنین مختلف با طیف وسیعی از رنگ پوست، نشان می‌دهد. او به شما خواهد آموخت که چگونه به پوست خود احساس اعتماد کنید.

درحالی‌که میکاپ برای سال‌ها وجود داشته، سبک‌ها دائماً در حال تغییر هستند بابی در مورد آرایش از دهه ۱۹۶۰ تا به امروز و اینکه چطور این دهه‌ها و سبک آرایشی آن‌ها را درک کنیم؛ صحبت می‌کند. او در مورد منشأ لوازم‌آرایشی بابی براون و چگونگی تغییر چهره زیبایی از طریق دختران آن زمان صحبت می‌کند.

درس این جلسه بر یکی از اساسی‌ترین بخش‌های آرایش یعنی رنگ، متمرکز است. رنگ بسیار مهم است: می‌تواند بیانیه‌ای داشته باشد و فردیت شمارا آشکار کند. انتخاب رنگ سنگ بنای فلسفه‌ی براون است. بابی به این موضوع می‌پردازد که چگونه رنگ‌ها سبک کلیدی برای بیان خود هستند و چگونه ته رنگ‌ها می‌توانند به شما در یافتن رنگ‌های مناسب کمک کنند. او از آرایش برهنه یعنی آرایشی که در آن رنگ‌ها مناسب پوستتان هستند و اینکه چرا این آرایش قدرتمند است؛ می‌گوید. همچنين او در این قسمت یک تصور غلط در مورد آرایش NUDE را برطرف می‌کند.

بابی به‌عنوان آرایشگری که دائم درحرکت است اقلام ضروری آرایشی را در کیف روزانه، کیف عصر و کیف مسافرتی خود به اشتراک می‌گذارد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مجموعه آرایشی خود را ساده کنید و فقط موارد ضروری را برای لحظات مختلف روز و زندگی خود حمل کنید. او روش‌های نوآورانه‌اش برای نظم بیشتر اولویت‌بندی و کاهش لوازم کیف آرایشی با شما در میان می‌گذارد.

بابی با نشان دادن مدل‌هایی بارنگ‌های مختلف پوست، تکنیک‌هایی برای استفاده از کرم زیرساز به شما نشان می‌دهد. در این بخش خواهید آموخت که چرا کرم زیر ساز با هر رنگ پوستی که دارید عنصر حیاتی یک‌پایه بی‌عیب و نقص است و داشتن طیف وسیعی از زیرسازها و نحوه‌ی تطبیق آن با بهترین نور، حتی اگر فقط برای خود آرایش می‌کنید؛ مهم است.

زمانی که نیازی به کرم پودر کامل ندارید می‌توانید به‌جای آن از کرم مرطوب‌کننده رنگی استفاده کنید. در این درس خواهید آموخت که چطور می‌توان پوششی سبک داشت و درعین‌حال تغییر رنگ را پنهان کرد. بابی در این بخش از کار با کانسیلر، کرم دور چشم و رفع تیرگی از گوشه‌ی داخلی چشم برایتان خواهد گفت و به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید از کرم پودر و کانسیلر خود برای تاچ آپ ها استفاده کنید و ظاهری بدون لک و درخششی سالم و طبیعی داشته باشید.

محصولات آرایشی موردعلاقه‌ی بابی، برنز و رژ گونه است که این بخش از درس را به آن‌ها اختصاص می‌دهد. بابی معتقد است که این دو می‌توانند زندگی را به چهره‌ی شما ببخشند زمانی که کاملاً در بهترین حالت خود نیستید. مانترای بابی براون ” رنگ مناسب همه‌چیز است ” واقعاً همین‌جا کاربرد پیدا می‌کند. او در سه مدل مختلف نشان می‌دهد که رنگ پوست تیره، متوسط، روشن را چگونه پوشش داد. این درس پر از نکات، ترفندها و تکنیک‌ها است.

بابی نشان می‌دهد که چگونه چشم‌های خود را بالا ببرید و به‌درستی ابروهای خود را پرکنید. تقریباً هر خانمی می‌گوید که من در خط چشم بد هستم. در این درس نکات و ترفندهای بابی را برای ناحیه چشم و ابرو یاد خواهید گرفت، ازجمله اینکه کدام رنگ ریمل تنها رنگی است که باید استفاده کنید و نحوه‌ی تقسیم پلک برای ایجاد عمق و تعداد سایه‌ها و برس‌های سایه چشم به همراه فرمول‌های مختلف آن و همین‌طور ابعاد مناسب ابرو، هماهنگی رنگ ابرو، حرکات برس روی آن و ایجاد ابرویی واقعاً طبیعی را آموزش می‌بینید.

در ابن درس کوتاه نکات مهمی چون چگونگی یافتن فرم مناسب لب که برای مدل شما جذاب‌تر بوده و استفاده از خط لبی که فراتر از پوشش لب باشد را آموزش خواهید دید. او درسش را با نشان دادن رنگ مات تیره، بر روی یک مدل اعمال می‌کند و آن را با شما به اشتراک می‌گذارد که چگونه شما هم بتوانید آن را اجرا کنید، این تکنیک برای قرمز کلاسیک، صورتی روشن یا تیره‌تر هم کار می‌کند.

برای عالی به نظر رسیدن، مراقبت از پوست الزامی است. بابی در این درس، محصولات مراقبت از پوست امروزی، از پاک‌کننده‌های آرایش گرفته تا مرطوب‌کننده ها را تجزیه می‌کند و توضیح می‌دهد که کدام محصولات برای روتین سلامت پوست ضروری است.

بابی به‌عنوان یک کارآفرین و مدیرعامل می‌داند که چگونه ویژگی‌های خود را برای محیط کار بازی کند درحالی‌که هنوز حرفه‌ای به نظر می‌رسد. او به شما نشان می‌دهد که با توجه به نوع دفتری که در آن کار می‌کنید ظاهری متناسب با محل کارتان داشته باشید. او در این درس از عناصر کلیدی که راحت و با اعتمادبه‌نفس به نظر برسید خواهد گفت.

بنابراین شما می‌توانید یاد بگیرید که بهترین هنرمند آرایش خود باشید، بابی در مورد نحوه استفاده از آرایش خود با یک مدل صحبت می‌کند و بر نحوه انتخاب رنگ‌های مناسب تأکید می‌کند تا بتوانید رنگ پوستتان را تحسین کنید. در آخر می‌گوید که این‌ها تکنیک های پیشرفته‌ای هستند که نیاز به تمرین دارند.

چشم دودی/اسموکی تکنیکی است که به‌راحتی ممکن است اشتباه شود. بابی به شما نشان می‌دهد که چگونه یک‌چشم دودی ساده، مدرن را مرحله‌به‌مرحله انجام دهید و سپس نشان می‌دهد که چگونه شما می‌توانید آن را بارنگ‌های مختلف اجرا کنید.

بابی به‌عنوان یک هنرمند و تاجر می‌داند که چقدر مهم است که بتوانید آرایش خود را تنها در حدود یک دقیقه انجام دهید. او ظاهری سریع و آسان را نشان می‌دهد که فقط از چند محصول استفاده می‌کند. کل این درس ۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه است.

بابی برخی از اشتباهات رایج را موردبحث قرار می‌دهد. اینکه گاهی اوقات همه‌چیز اشتباه می‌شود. اشتباهات ازجمله استفاده کرم‌های پودری سبک و ریمو رنگ لب و نمایشی زنده از نحوه رفع آن‌ها انجام می‌دهد و اظهار می‌دارد با تمرین دیگر نگران نمی‌شوید و میدانید چگونه اشتباهات را رفع کنید.

بابی داستان‌ها و درس‌های شخصی را از حرفه‌اش به‌عنوان هنرمند آرایش به اشتراک می‌گذارد. او از باارزش‌ترین چیزی که دارد یعنی تجربه را با شاگردان در میان می‌گذارد.

بابی به شما نشان می‌دهد که چگونه بارنگ‌های پررنگ آزمایش کنید و از اشتباه کردن نترسید. پاک‌کننده‌های آرایش برای همین ساخته‌شده‌اند.

بابی درس‌هایی از دهه فعالیت خود در صنعت زیبایی به اشتراک می‌گذارد: به‌موقع باشید، درخواست کمک کنید و بیشترین کاری را که می‌توانید؛ برای دیگران انجام دهید. او به قدرت کار سخت و عزم و اراده اعتقاد دارد و از شما می‌خواهد که از اشتیاق برای اهدافتان دست برندارید و در آخر به درس خود با این جمله پایان می‌دهد:

امیدوارم آنچه را که به شما آموختم، بتوانید از آن استفاده کنید و نسخه‌ی بهتری از خود شوید. از طریق سلامتی و تندرستی، از طریق شغل، آرایش و از طریق همه‌چیز.

بابی در مورد کسب‌وکار زیبایی بحث می‌کند و مشاوره‌ای برای رهبران مشتاق ارائه می‌دهد. او درس‌هایی را از زمان خود در اتاق بورد به اشتراک می‌گذارید، از ساخت یک تیم گرفته تا دادن زمان کسب‌وکار برای رشد.

این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

    • شرکت در دوره ایی که مدرس آن فردی موفق، استادکار و شناخته‌شده در سطح بین‌المللی است را برای هرکسی که علاقه‌مند به بهتر شدن در آرایش و میکاپ و افزایش مهارت‌های آرایشگری است؛ به‌شدت توصیه می‌کنیم.

این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

    •  اگر چندان اهل آرایش نیستید و ضرورتی برای صرف هزینه و زمان جهت مراقبت و سلامت پوستتان نمی‌بینید؛ این کلاس مناسب شما نخواهد بود.

سوالات متداول

خیر نیازی نیست و تنها اشتیاق شما برای یادگیری آنچه برای ظاهر بهتر و با اعتمادبه‌نفس تر می‌خواهید؛ کافی است.

همه‌ی آن آموزش‌هایی که از اصول اولیه‌ی آرایش مبتدی تا پیشرفته و حرفه‌ای نیاز است؛ در این دوره خواهید آموخت.

تنها استعداد پشتکار و تلاش خود شماست که موفقیت را برایتان رقم خواهد زد. قطعاً گذراندن این دوره برای کسی که به دنبال بهبود مهارت‌های شغلی آرایشگری است؛ فوق‌العاده مؤثر خواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2