logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره غذاهای رستورانی در منزل

254 دقیقه کلیپ آموزشی در 15 درس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

گوردون جیمز رمزی

گوردون جیمز رمزی

گوردون جیمز رمزی متولد ۸ نوامبر ۱۹۶۶ در اسکاتلند، آشپز، صاحب چندین رستوران و شخصیت تلویزیونی است. به رستوران‌های او مجموعاً ۱۶ ستاره میچلین اهدا شده که اکنون دارای ۷ عدد از آنهاست. رستوران اصلی او رستوران گوردون رمزی در چلسی لندن از سال ۲۰۰۱ تا کنون ۳ ستاره میچلین دریافت کرده‌است. شهرت رمزی در اجرای برنامه‌های تلویزیونی در مورد رقابتهای آشپزی و مواد غذایی، مانند مجموعه سریالهای انگلیسی آشپزخانه جهنمی، کلمه F و کابوس‌های آشپزخانه‌ای رمزی به همراه نسخه‌های آمریکایی آشپزخانه جهنمی , کابوسهای آشپزخانه‌ای رمزی، استاد آشپز، استاد آشپز نوجوان و هتل جهنم می‌باشد. در سال ۲۰۱۵ فوربس نام او را به دلیل دریافت درآمد ۶۰ میلیون دلاری در یکسال اخیر در لیست پر درآمدترین افراد مشهور جهان در رتبه ۲۱ قرار داد.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

ویدیوی معرفی دوره غذاهای رستورانی در منزل

گوردون جیمز رمزی آشپز، صاحب چندین رستوران و شخصیت تلویزیونی است رستوران گوردون رمزی در چلسی لندن از سال ۲۰۰۱ تا کنون ۳ ستاره میچلین دریافت کرده‌است

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

19+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس گوردون جیمز رمزی

ساعت آموزشی

254+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

15 درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • آیا علاقه‌مند هستید که به یک سرآشپز حرفه‌ای تبدیل شوید؟
  • مایلید مهارت‌های آشپزی یکی از سرآشپزهای برتر دنیا را بیاموزید؟
  • آیا می‌خواهید به‌سادگی و با بودجه‌ی کمتر غذاهای خوشمزه‌تری بپزید؟
  • آیا از دستورالعمل‌های همیشگی پخت غذا، خسته شده‌اید؟
  • آيا عاشق آشپزی هستید و می‌خواهید سبک طبخ چند مدل غذای کشورهای دیگر را هم آموزش ببینید؟
  • می‌خواهید با دستورالعمل‌های آسان در خانه، بهترین غذاها را بپزید؟
  • آیا تمایل دارید شبیه ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید، آشپزی کنید و شما هم بتوانید سلیقه و توانمندی خودتان را به نمایش بگذارید؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری “غذاهای رستورانی در منزل” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “غذاهای رستورانی در منزل” شامل:

254 دقیقه کلیپ آموزشی در 15 درس است.

معرفی مدرس دوره (Gordon Ramsay ):

گوردون رمزی سرآشپز مشهور اسکاتلندی است که در رسانه‌های تلویزیونی دنیا در اجرای برنامه‌های متعدد آشپزی، چهره‌ی تلویزیونی آشنا و معروفی است؛ او صاحب چندین رستوران در سراسر دنیا بوده که مجموعاً به رستوران‌های او ۱۶ ستاره میلچین که یکی از مؤلفه‌های کیفیت و اعتبار رستوران‌هاست؛ اهداشده است.

رستوران‌های او به مدت ۸ سال از طرف مردم به‌عنوان بهترین رستوران، شناخته‌شده و نام او در تالار مشاهیر آشپزی به ثبت رسیده است.

رمزی طراح دوره‌ی کاربردی و پیشرفته‌ی “غذاهای رستورانی در منزل” است که به گفته‌ی خودش همه را در این دوره شگفت‌زده می‌کند. او تمام پیچیدگی و سختی‌های آشپزی را کنار می‌گذارد و به کارآموزان نشان می‌دهد چگونه غذاهای فوق‌العاده را به‌سادگی طبخ کنند.

در دوره آنلاین “غذاهای رستورانی در منزل” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

در اولین درس، گوردون توضیح می‌دهد که چرا این دوره را برگزار کرده و قراراست چطور، جدیدترین دستورالعمل‌های الهام گرفته از رستوران او، به شما کمک کند تا مهمانان بعدی خودتان را با یک تجربه غذاخوری فوق‌العاده در خانه، شگفت‌زده کنید!

با نحوه تفت دادن و پوره کردن برای تهیه این غذای اصلی گیاهی آشنا شوید، به‌علاوه شما نکاتی را در مورد نحوه آماده کردن سبزیجات و تخم و مرغ‌های آب‌پز برای مونتاژ سریع درزمانی که آماده سرو هستید؛ دریافت کنید.

گوردون به شما می‌آموزد که چگونه سینه اردک را در چربی خود اردک ترد کرده و بپزید. سپس یک سس گیلاس سریع درست کنید و تکنیک های گوردون برای پخت اسفناج و کارامل کردن اندیو (کاسنی) را یاد بگیرید.

پوره سیب‌زمینی عالی گوردون به سیب‌زمینی مومی شکل و برنج سیب‌زمینی متکی است. یاد بگیرید که چگونه نوع مناسب سیب‌زمینی را انتخاب کنید، خامه خود را با طعم و عطر کنید و به پوره‌ای صاف و خامه‌ای برسید.

گوردون نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک گل‌کلم را به یک ظرف گیاهی شگفت‌انگیز تبدیل کند. یاد بگیرید که چگونه “استیک” گل‌کلم را سرخ‌کنید و یک پیستوی زیتون خوش‌طعم با پوره سیب سرخ‌شده در بالا درست کنید.

یاد بگیرید که چگونه یک دنده گوشت را به‌آرامی و با بافتی نرم بپزید و در فر آن را برشته‌کنید. سپس نسخه‌های به‌روز شده گوردون از ژله نعناع سنتی و سس ماست نعناع و سبزیجات ریشه لعاب شده را با بادیان ستاره‌ای درست کنید.

گوردون نکات خود را برای خارج کردن و حذف تلخی از بادمجان و بو دادن آن در پوست خودش برای یک ظرف سالم گیاهی که به‌سرعت هم آماده می‌شود؛ به اشتراک می‌گذارد. یاد بگیرید چگونه ادویه‌جات معطر و ترشی جات ترکی برای مشخصات طعم شگفت‌انگیز ترکیب کنید.

ظرف غذای بچه کبابی گوردون را درست کنید، سپس آبگوشت میسو را با چاشنی اومامی طعم دار کنید. با درست کردن یک وینگرت خاویاری خوش‌طعم و سس مانند، غذا را کامل کنید یا با حذف خاویار آن را به یک پیش‌غذا و کاملاً گیاهی تبدیل کنید.

گوردون به شما می‌آموزد که چگونه یک مرغ کامل را با مخلوط فلفل خانگی سچوان کباب کنید. سپس مرغ را به قسمت‌هایی که برای سالاد در درس ده رزرو کرده‌اید و آبگوشت رامن با اودون در فصل یازده تجزیه کنید.

گوردون با استفاده از ران مرغ فصل نه مرغ کامل سچوان، به شما می‌آموزد که چگونه مرغ هویسین ترد، ترشی‌های سریع و آبکاری منحصربه‌فرد خود را برای این سالاد درست کنید.

یاد بگیرید که چگونه یک آبگوشت طمع دار و معطر درست کنید. سپس آن‌ها با نودل های اودون و سینه مرغ با سس چوان که از فصل نه گوردون به آن می‌پردازد میکس کنید.

گوردون می‌گوید با تن ماهی مانند استیک شگفت‌انگیز واگیو رفتار کنید. یاد بگیرید که چگونه چنین گوشت لطیفی را بپزید و نودل خیار را با یک سس روشن و منحصربه‌فرد درست کنید.

گوردون آشپزی با ماهی را رمزگشایی می‌کند. بیاموزید که چگونه یک برانزینو کامل را با یک نمایش خیره‌کننده که مهمانان را تشویق می‌کند؛ تعامل داشته باشند و فنجان‌های کاهو خود را بسازند، برش دهند و سرخ کنند؛ طبخ می‌کند.

گوردون تکنیک‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که او آن را “علم سوفله” می‌نامد. طرز پخت سوفله با لبه‌های ترد و ارتفاع عالی برای پایان شیرین یک وعده غذایی خاص را بیاموزید.

همان‌طور که گوردون می‌گوید: «آشپزی یک مسابقه‌ی دوی سرعت نیست، یک ماراتن است.» او شمارا تشویق می‌کند که به آن پایبند باشید و با به دست آوردن اعتمادبه‌نفس و خلاقیت در آشپزخانه چرخش خود را روی هر ظرف امتحان کنید.

این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

  • همه‌ی افراد از خانم‌های خانه دار تا آشپزهای مبتدی و حرفه‌ای، سرآشپزهایی که به دنبال پیشرفت و یادگیری بیشتر در این زمینه هستند، می‌توانند با شرکت در این دوره، فن‌های متنوع و مدرن آشپزی را از یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سرآشپزهای جهان آموزش ببینند.

این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

  • افرادی که علاقه‌ای به آشپزی ندارند.
  • افرادی که نیاز به دانستن رسپی های بیشتر ندارند

سوالات متداول

به نظر می‌رسد شما بزرگ‌ترین نیروی محرکه که داشتن اشتیاق و علاقه است را دارا هستید؛ با کسب تجربه و ارتقاء مهارت‌های آشپزی، مطمئناً تا سرآشپز شدن فاصله‌ی زیادی ندارید.

قطعاً تنها پختن غذاهای لذیذ شمارا تبدیل به سرآشپز حرفه‌ای نمی‌کند. تمرین و تمرکز بر حرفه‌تان، تجربه کار در آشپزخانه‌های مختلف، شمارا از منطقه‌ی راحتی خارج می‌کند پس به یادگیری ادامه بدهید. اگر می‌خواهید یک سرآشپز شوید باید با سرآشپزهای بزرگ کارکنید. می‌بینید این کار ارزشش را دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2