logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره دیزاین داخلی

امروزه “دیزاین داخلی ” و تکنیک‌های آن جایگاه ویژه‌ای درروند زندگی روزمره‌ی ما ایفا می‌کنند. همگی تلاش می‌کنیم تا زیبایی را در محیط زندگی و پیرامون خود، حفظ و ارتقا ببخشیم تا روحیه و احساس مثبتی داشته باشیم..

130 دقیقه کلیپ آموزشی در 12 درس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

کوری دیمن

کوری دیمن

Corey Damen Jenkins & Associates یک شرکت طراحی داخلی مستقر در شهر نیویورک است. این شرکت توسط طراح اصلی و تحسین‌شده ملی آن، کوری دیمن جنکینز، که به دلیل ترکیب رنگ‌های زنده با الگوهای لایه‌ای برای ایجاد فضاهای الهام‌بخش، مبتکرانه و غیرمنتظره شناخته می‌شود، تأسیس شد. برند کوری در طراحی داخلی و دکوراسیون با سرنخ هایی از برند مد لباس "بالا"، دارای مواد لوکس و شیک است. کوری می گوید: “هدف من این است که اطمینان حاصل کنم که پروژه های مشتریانم همیشه کلاسیک، قابل زندگی و بدون تاریخ انقضا هستند.” تیم طراحی این شرکت پروژه های مسکونی و تجاری پیشرفته ای را برای مشتریانی از سراسر ایالات متحده و خارج از کشور توسعه داده است.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

ویدیوی معرفی دوره دیزاین داخلی

Corey Damen Jenkins & Associates یک شرکت طراحی داخلی مستقر در شهر نیویورک است این برند در طراحی داخلی و دکوراسیون با سرنخ هایی از برند مد لباس "بالا"، دارای مواد لوکس و شیک است.

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

31+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس Corey Damen

ساعت آموزشی

130+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

12 درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • آیا از طراحی و چیدمان خانه لذت می‌برید؟
  • آیا از طرف دیگران بابت دکوراسیون و تزئینات خانه موردتمجید و تشویق قرار می‌گیرید؟
  • آیا مایل هستید فضاهای خود را شیک و مدرن کنید؟
  • آیا از کار کردن بارنگ و پارچه و سنگ و چوب لذت می‌برید؟
  • آیا بدنبال کسب درآمد از دیزاین داخلی هستید؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری “دیزاین داخلی” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “دیزاین داخلی ” شامل:

130 دقیقه کلیپ آموزشی در 12 درس است.

معرفی مدرس دوره (Corey Damen):

کوری دیمن جنکینز، طراح داخلی تحسین‌شده، مؤسس و مدیر شرکت کوری دیمن جنکینز و همکاران، نویسنده و مدرس دوره‌ی “دیزاین داخلی ”، برنده‌ی جایزه رهبری صنعت طراحی از مدرسه‌ی طراحی داخلی نیویورک، به شما نشان می‌دهد که چگونه با هر بودجه‌ای، فضاهای داخلی جسورانه و کاربردی بسازید. کاری که او و تیم طراحی شرکتش بامهارت بالا برای برج‌ها، اقامتگاه‌های خصوصی و عمومی در سراسر دنیا به اجرا می‌گذارند‌.

جنکینز می‌گوید: “همیشه به خودم می‌گفتم اگر بتوانم از نردبان موفقیت بالا بروم و به اوج برسم، نردبان را به دنبال خودم بالا نمی‌کشم. من آن را پایین می‌گذارم تا دیگران صعود کنند‌.”

چرا شرکت در دوره‌ی “دیزاین داخلی ” ضروری است؟

برای داشتن هر فضای کاربردی،ایمن،دارای زیبایی و هارمونی با بییشترین استفاده ی بهینه از آن به عنوان فضایی با کیفیت،به طراح داخلی نیازمندیم.

در دوره آنلاین “دیزاین داخلی ” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

کوری در درس اول؛ تأثیرات طراحی خود را در دیترویت و دستاوردهای خود به‌عنوان یک طراح بررسی می‌کند. او آنچه را که آموزش خواهد داد، تشریح می‌کند و مجموعه اتاق نشیمن را که به‌طور خاص برای این کلاس طراحی‌شده است، اذیت می‌کند.

کلید توسعه حرفه‌ی شما به‌عنوان یک طراح این است که سبک شخصی خود را کشف کنید. کوری به شما می‌آموزد که چگونه برای الهام بخشیدن به طراحی خود به دنیای مد نگاه کنید و سپس چگونه مفاهیم مد را در یک تابلوی خلق‌وخوی رؤیایی برای پروژه‌های خود بگنجانید. کوری سبک طراحی خودش را ترکیبی تازه و قاره‌ای از سنت و مدرنیته می‌داند.

کوری معتقد است فضاها باید عملکرد خوبی داشته باشند و درعین‌حال رضایت‌بخش و زیبا باشند. در این درس، کوری راهنمایی برای نزدیک شدن به هر اتاق با سطح بالایی از احترام، وقار و جدیت ارائه می‌دهد.

کوری، رویکرد جسورانه و مشخص خود را برای استفاده از رنگ‌های قدرتمند و شاداب به روش‌های غیرمنتظره معرفی می‌کند. او روند خود را برای مرحله بعدی فرآیند طراحی خود نشان می‌دهد: تابلوی رنگ. کوری می‌گوید تا می‌توانید از داستان تئوریک طراحی بنویسید اما تا وقتی کسی نتواند رنگ‌ها، الگوها را به‌خوبی با چشمان خودش ببیند؛ راه سختی در پیش دارید.

در این درس، کوری روند اختلاط و تطبیق الگوها را رمزگشایی می‌کند و نحوه ایجاد تعادل بصری با سطل زباله پر از پارچه را نشان می‌دهد.

کوری با استفاده از سایه‌ها و پارچه‌های پروژه‌های خود، انواع اصلی پنجره کاری را تجزیه می‌کند و پنج مرحله را برای انتخاب بهترین پنجره برای هر فضا به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

ترکیب مناسب نور می‌تواند فضای شمارا بسازد یا خراب کند. کوری سه دسته نورپردازی را در هر فضایی تجزیه‌وتحلیل می‌کند و همچنین برخی از قطعات موردعلاقه خود را به نمایش می‌گذارد: دیوارکوب

کوری بهترین شیوه‌های خود را برای طراحی برای هر نوع فضایی – بدون توجه به بودجه شما – با اولویت دادن به هزینه‌های شما و شناسایی قطعاتی که ارزش آن رادارند به اشتراک می‌گذارد.

وقت آن است که پلان‌های کف را بشکنید زیرا کوری و طراح ارشدش هدر شمارا پشت پرده به روند چیدمان مبلمان و پارچه‌ها می‌برند – ابتدا روی میز فضای کار و سپس در یک نمایش تعاملی فتوشاپی.

کوری اعضا را به یک گردش علمی می‌برد تا از فضای اتاق نشیمن که به‌طور خاص برای این کلاس طراحی‌شده است بازدید کند. او شمارا با نمونه‌های زیادی در اتاق سبک طراحی امضای خود، به نام «Eclectic Exuberance» راهنمایی می‌کند.

کوری در مورد اهمیت سفر خود به‌عنوان یک مرد رنگی در طراحی داخلی تأمل می‌کند و از دانش آموزان دعوت می‌کند تا از فرآیند کشف برای ایجاد اعتمادبه‌نفس در خود استفاده کنند.

کوری نقشه راه خود را برای ساختن یک برند طراحی داخلی با موفقیت و با تمایز، بدون توجه به اهداف شما، ترسیم می‌کند.

این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

    • افرادی که از دیزاین داخلی لذت میبرند.
    • دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری
    • کارآموزان طراحی و دکور که به دنبال پیشرفت در تمام جنبه‌های شغلی از رنگ و الگو و ترکیب و یافتن سبک خودشان هستند.
    • افرادی که تمایل دارند از دیزاین داخلی درآمد سریع کسب کنند.

این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

    • کسانی که در کسب مهارت‌های وسیع و جدید حرفه‌شان و همین‌طور ارتقا خود برای خلق و ایده پردازی طرح‌های جدید و متفاوت، مقاومت می‌کنند

سوالات متداول

با توجه به اینکه در مستر کلاس‌های ما از صفرتا صد دیزاین و طراحی داخلی آموزش داده می‌شود، تقریباً هیچ پیش‌نیازی برای شرکت در این دوره وجود ندارد اما داشتن برخی ویژگی‌ها و مهارت‌ها برای کار آموزان دوره در موفقیت خود آن‌ها برای کسب درآمد سریع‌تر، کمک‌کننده خواهد بود. ضمن پیشنهاد ما به شما تهیه‌ی دوره‌ی فشن دیزاین از طراحان برتر و مشهور آمریکایی مارک جیکوبز به‌موازات همین دوره است.

درست است که حیطه‌ی کاری شما از شروع ساخت یک بنا و فضا آغاز می‌شود و کار یک دیزاینر بعد از اتمام ساخت و در داخل فضا اجرا می‌شود اما قطعاً برای معماران داخلی که در طراحی فضای داخلی و بهینه‌سازی فضای کار وزندگی فعالیت دارند این دوره می‌تواند بسیار کاربردی و مؤثر باشد‌.

برای به دست آوردن سود و کسب تجربه‌ی بیشتر، شما نیاز به کسب اعتبار خربازار هدف خود دارید. قطعاً بهره‌گیری از تجربیات مدرسین و طراحان موفق و برتر دنیا، علاوه بر ارتقا مهارت‌های شما، مسیر حرکت را برایتان کوتاه‌تر می‌کنند.

شاید به این مقالات هم علاقه‌مند باشید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2