logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره استایل برای همه

139 دقیقه کلیپ آموزشی در 12 کلاس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

این دوره در مجموعه رودمپ فشن است. برای تبدیل شدن به یک فشن استایلیست، می‌توانید مسیر یادگیری فشن را تهیه کنید تا گام به گام در کنار شما باشیم.

<a href=

تان فرانسه

تان فرانسه

Tanveer Wasim "Tan" فرانسه (متولد 20 آوریل 1983) یک طراح مد و شخصیت تلویزیونی بریتانیایی-آمریکایی است. او پاکستانی الاصل، یکی از اولین مردان همجنسگرای جنوبی آسیای جنوبی در یک برنامه بزرگ و یکی از اولین مردان همجنسگرای مسلمان در تلویزیون غربی به عنوان کارشناس مد برای سریال نتفلیکس Queer Eye است. مجری مجموعه وب Dressing Funny و مجری مشترک Next In Fashion. خاطرات او به نام «طبیعت برنزه» در ژوئن 2019 منتشر شد. فرانسه در حال حاضر در سالت لیک سیتی، یوتا، به همراه همسرش، راب فرانس، که یک پرستار و تصویرگر کودکان است، زندگی می کند. فرانسه دو بار با شوهرش ازدواج کرد، ابتدا در لندن و سپس در شهر نیویورک، پس از قانونی شدن ازدواج در آنجا. در 13 آوریل 2021، او در اینستاگرام اعلام کرد که او و راب در انتظار اولین فرزند خود، از طریق رحم اجاره ای هستند. پسر آنها هفت هفته زودتر در 10 جولای 2021 به دنیا آمد و مجبور شد سه هفته را در NICU بگذراند. فرانسه علاقه عمیقی به آشپزی و به ویژه نانوایی دارد، زیرا از سن نه سالگی آشپزی و خیاطی را آموخته است. فرانسه در 9 ژوئن 2020 پس از ده سال "کار در راستای" آن به عنوان شهروند ایالات متحده پذیرفته شد. او تابعیت بریتانیایی خود را حفظ کرد و او را تابعیت دوگانه هر دو کشور کرد. در سپتامبر 2019، فرانسه که در مورد رنگ‌گرایی، نژادپرستی و اسلام‌هراسی که در طول زندگی خود متحمل شده صحبت می‌کند، یک حساب اینستاگرامی به نام «Shaded» ایجاد کرد که در آن سیاه‌پوستان، رنگین‌پوستان و تنوع فرهنگی را تبلیغ می‌کند. در سپتامبر 2020، فرانسه در یکی از اپیزودهای نمایش کارلوس واتسون فاش کرد که یکی از دلایل اصلی ترک بریتانیا به مقصد ایالات متحده نژادپرستی بود.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

ویدیوی معرفی دوره استایل برای همه

Tan Ftanceیک طراح مد و شخصیت تلویزیونی بریتانیایی-آمریکایی مجری مشترک Next In Fashion می باشد

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

22+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس Tan Ftance

ساعت آموزشی

139+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

12 درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • آیا توانایی انتخاب استایل­های مناسب برای افراد مختلف را دارید؟
  • می‌خواهید وارد حرفه‌ی طراحی استایل شوید؟
  • طراحی لباس می‌کنید و قصد دارید استایلیست حرفه‌ای باشید؟
  • مایلید مهارت‌های مهم در حوزه‌ی فشن استایل را به‌صورت حرفه‌ای و جامع بیاموزید؟
  • دوست دارید استایل شخصی خود را پیدا کنید؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری “استایل برای همه” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “استایل برای همه” شامل:

139 دقیقه کلیپ آموزشی در 12 درس است.

دوره استایل برای همه

معرفی مدرس دوره (Tan Ftance):

تان فرانس طراح و  استایلیست معروف بریتانیایی _آمریکایی که اکثراً او را با برنامه‌ی کوئیر آی می‌شناسند، صاحب دو برند کوئیر آی و نکست این فشن ، پاکستانی‌الاصل متولد  ۲۰ آوریل ۱۹۸۳ هست. او معتقد است هرکسی استایل مخصوص به خودش را داشته و باید آن را پیدا کند. اتفاقات زیادی باعث شد که تان در موقعیت و جایگاه یک مدرس استایل قرار بگیرد.  الهام‌بخش او تماشای کارخانه‌ی پارچه‌بافی پدربزرگش بود. آنجا بود که برای اولین بار تان فهمید لباس از کجا و چگونه تولید می‌شود؟ هر لباس پیام و حسی متفاوت را انتقال می‌دهند . او دو دهه است که به‌عنوان یک استایلیست و طراح مد در حال فعالیت است.

چرا شرکت در دوره‌ی “استایل برای همه” ضروری است؟

تبدیل‌شدن به یک استایلیست حرفه‌ای کار آسانی نیست و نیازمند کسب مهارت‌های مختلف درزمینه­ی طراحی مد و لباس ، تحقیقات دوره‌های قبلی مد ، مهارت‌های شبکه‌ای قوی، تیپ‌شناسی و تجربه‌ی کار و مشورت باشخصیت‌های عمومی و حرفه‌ای  .. است . به‌عنوان یک استایلیست، ضروری است که دانش خود را ارتقا بدهید.

به تعبیرتان فرانس، این دوره می‌تواند کمد لباس شمارا به یک ماشین  تبدیل کند که شمارا به هر آنچه در زندگی می‌خواهید؛ برساند .اگر حتی فکر می‌کنید نگاهی دارید که می‌تواند افراد دیگر را عالی جلوه دهد؛ این استاد کلاس برای شما حتماً مؤثر خواهد بود.

دوره‌ی” استایل برای همه” کافی است؟

این دوره همه‌ی آنچه برای یک استایلیست حرفه‌ای شدن به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. اینکه این حرفه چه قوانینی دارد، نیازمند کسب دانش درزمینهٔ ی ترکیب رنگ، تناسب لباس و ملزومات آن هستید تا سبک خود و دیگران را بیابید و به آن متعهد باشید، در این مستر کلاس مفصل آموزش می‌بینید ‌.

 البته توجه داشته باشید که برای یادگیری و آینده‌ی رو به رشد کسب‌وکارتان در این صنعت که سرعت در حال تغییر است ،همواره در تلاش باشید تا خود را به‌روز نگه‌دارید.

در دوره آنلاین “ استایل برای همه ” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

 تان فرانس یک استایلیست مشهور بین‌المللی است، طراح و مجری کوئیر آی و نکست در مد.  تان در کلاس مستر خود به شما می‌آموزد که چگونه سبک شخصی خود را بیابید و کمد لباسی متناسب با زندگی خود بسازید.

 تان قوانین ساده اما حیاتی برای استایل عالی را آشکار می‌کند، ازجمله اینکه چرا استایل برای همه است، چرا باید نسبت‌های خود را بدانید و چه زمانی قوانین را رها کنید.

 برنزه شمارا در کمدهای کپسولی زنانه، مردانه و افراد غیر دودویی راهنمایی می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه اقلام کلاسیک را باهم ترکیب کنید.

 دریابید که چگونه می‌توانید از یک لباس یا کت‌وشلوار ظاهری متفاوت داشته باشید و ظاهری جذاب از خود ارائه بدهید .

 بیاموزید که از کجاها می‌توان الهام گرفت، چرا استایل مهم‌تر از مد است، نحوه استفاده از تابلوهای خلق‌وخو و نحوه لباس پوشیدن برای محل کار را خواهید آموخت.

 تان به شما کمک می‌کند تناسبات، خیاطی و چگونگی دستیابی به برش‌های جذاب در شلوار و پیراهن را درک کنید و به‌خوبی اجرا کنید‌.

 رنگ‌هایی را که برای شما مفید هستند، این‌که چرا برخی از «قوانین» در مورد رنگ‌ها باید نادیده گرفته شوند، و نحوه تداخل قدرت را کشف کنید.

 تان درباره چاپ و بافت، ترکیب و تطبیق، و در مورد روند استفاده از لباس‌های کلاسیک بحث می‌کند.

 تان نحوه استفاده از تابلوی خلق‌وخو، نحوه خرید از فروشگاه و آنلاین، مزایای فروشگاه‌های بزرگ، نحوه خرید شلوار جین و نحوه خرید لباس‌های با قدمت زیاد را به اشتراک می‌گذارد.

 تان شمارا در پشت‌صحنه دعوت می‌کند تا نشان دهد که چگونه قهرمانان را سبک می‌کند و استایل منحصربه‌فرد هریک را به آن‌ها ارائه می‌دهد . او به شما می‌آموزد چگونه می‌توانید خودتان “Queer Eye” را انتخاب کنید.

 بیاموزید که چگونه به سبک خود گرایش داشته باشید، به‌روز بمانید و روندها را هدایت کنید و حتی “اشتباه” کنید.

 تان شمارا تشویق می‌کند که سبک فردی خود را از طریق اعتمادبه‌نفس و زبان بدن بیان کنید و کلمات فراق خود را به اشتراک می‌گذارد.

این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

    • هر فرد علاقه‌مند به خوش‌پوشی و آراستگی
    • هر فردی که می‌خواهد استایل شخصی خود را پیدا کند
    • به تمام طراحان لباس به‌طور خاص و ویژه
    • هر فردی که علاقه‌مند به هارمونی لباس و استایل­های شخصی ، کاری است.
    • طراحان سبک یا طراحان استایل

این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

    • به مد و استایل اعتقاد و علاقه‌ای ندارند.
    • افرادی که به سبک و تناسب لباس و استایل اهمیتی نمی‌دهند.

سوالات متداول

آموزش استایلینگ پیش‌نیازی ندارد و این دوره خودش یک دوره مستقل است و می‌توان  فضا و بستر آمادگی برای یادگیری دیگر مهارت‌های دنیای مد و فشن را برایتان فراهم کند.

در طراحی لباس بیشتر در مورد هرآنچه مد است صحبت می‌شود و کمتر شخصیت فرد در نظر گرفته می‌شود. اما در استایلینگ شخصی، شخصیت‌پردازی مهم است تا چیزی که مد یا ترند فصل باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2