logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره آموزش نقاشی و گلدوزی لباس ها

137 دقیقه کلیپ آموزشی

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

این دوره در مجموعه رودمپ فشن است. برای تبدیل شدن به یک فشن استایلیست، می‌توانید مسیر یادگیری فشن را تهیه کنید تا گام به گام در کنار شما باشیم.

<a href=

آنا ماریا رسترپو

آنا ماریا رسترپو

آنا ماریا رسترپو کلمبیایی، طراح و هنرمند پارچه، متخصص در گلدوزی است. او در رشته طراحی پارچه از کالج معتبر دانشگاه مد لندن فارغ التحصیل شد، او در تکنیک های گلدوزی تخصص داشت و با جایزه Mejores Superficies Textiles فارغ التحصیل شد.در سال 2014 توسط TEXSELECT به عنوان یکی از 24 هنرمند با استعداد جدید نساجی در اروپا انتخاب شد و برنده جایزه کروموس به عنوان بهترین طراح جدید شد. او بنیانگذار برند Amarpo است که در آن هنر و مد را متحد می کند، قطعات رنگارنگ، عناصر طبیعی و ویژگی ها را به حداکثر می رساند و با برندهای مختلفی مانند Levi’s، Andres Pajon، Maria Elena Villamil و Onda de Mar همکاری می کند.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

یاد بگیرید که چگونه تکنیک های گلدوزی و نقاشی پارچه را با هم ترکیب کنید تا تکه‌های پارچه ای منحصر به فرد ایجاد کنید.

ترکیب صنایع دستی و مد لباس، رنگ‌ها، گلدوزی‌ها و بافت‌ها برای روایت داستان یکی از ویژگی‌های بارز آثار آنا ماریا رسترپو است. این طراح و هنرمند نساجی که برند آمارپو را ایجاد کرده و با برندهای لیوایز، آندرس پاژون، اوندا د مار و دیگران همکاری کرده است، شما را در این سفر خلاقانه راهنمایی می کند.

در این دوره می توانید پارچه ها و لباس ها را به آثار هنری تبدیل کنید. آنا ماریا گام به گام تکنیک های گلدوزی و نقاشی روی پارچه را به شما آموزش می دهد تا بتوانید قطعه ای با طرحی جذاب و معنادار بسازید.

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

دوره آنلاین گلدوزی

در این دوره آنلاین چه چیزهایی یاد خواهید گرفت؟

فهرست مطالب دوره

U1

مقدمه

U2

زمان لذت بردن

U3

بیایید آن را انجام دهیم

U4

لمس جادویی

FP

پروژه نهایی

این دوره با آنا ماریا شروع می شود که کمی از تاریخچه خود در دنیای نقاشی و گلدوزی را به اشتراک می گذارد. با این هنرمند همراه شوید تا ببینید او چگونه برند طراحی پارچه آمارپو را به وجود آورده است. همچنین او به شما خواهد گفت که چگونه از هنرمندان دیگر الهام گرفته است و هر کدام چه تاثیری بر کار او داشته اند.

سازماندهی ایده ها و ابزارهای خود قبل از شروع هر کاری ضروری است. آنا ماریا به شما می آموزد که چگونه یک سری سوال بپرسید تا موضوع پروژه خود را تعریف کنید و مناسب ترین عناصر را برای ایجاد یک اثر هنری پیدا کنید. یاد بگیرید چگونه پالت رنگ خود را انتخاب کنید و با اصول و تکنیک های اولیه گلدوزی و نقاشی آشنا شوید.

سپس با آنچه که آموخته اید به محصول خود جان ببخشید. عناصر مورد نظر را از روی تابلوی ایده ها Mood board انتخاب کنید و گلدوزی را با پارچه های مختلف امتحان کنید و با افزودن رنگ به طرح نهایی به انسجامی معنادار و زیبا برسید.

در آخرین بخش، آنا ماریا یک سری نکات و عناصر را برای افزودن ارزش به محصول نهایی به اشتراک می‌گذارد. نکاتی از موضوعات کوچک اما مهمی مانند محصول بی عیب و نقص، بسته‌بندی عالی و مراقبت و نگهداری از محصول.

پروژه این دوره آموزشی چیست؟

برای به کارگیری تکنیک های نقاشی و گلدوزی، یک یکه پارچه را به سلیقه خود انتخاب کنید. این تکه ها می توانند لباس سفید، روکش کوسن، رومیزی یا یک تکه بوم نقاشی باشد.

نقاشی آنلاین

این دوره آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای تمام کسانی که می‌خواهند خلاقیت خود را به سطح دیگری برساند مناسب است. همچنین این دوره به تمام کسانی که به کلاژ، خلق آثار جدید با استفاده از تکنیک های نقاشی، گلدوزی و… علاقه دارند پیشنهاد می شود.

برای شرکت در این دوره به چه چیزهایی نیاز دارید؟

برای شرکت در این دوره نیازی به داشتن هیچ دانش قبلی نیازی ندارید زیرا آنا ماریا همه آنچه را که باید بیاموزید به شما آموزش می دهد.

اگر هم دانش گلدوزی و نقاشی دارید، این فرصت را خواهید داشت که با آموزش های آنا ماریا و با استفاده از چیزهایی که از قبل می‌دانید محصولات شگفت انگیزی خلق کنید.

در این دوره شما به به سوزن، نخ، قیچی، قلم مو، مهره، مداد رنگی، رنگ اکریلیک و آبرنگ نیاز دارید.

آموزش آنلاین گلدوزی
آنا ماریا رسترپو

آنا ماریا رسترپو

آنا ماریا رسترپو کلمبیایی، طراح و هنرمند پارچه، متخصص در گلدوزی است. او در رشته طراحی پارچه از کالج معتبر دانشگاه مد لندن فارغ التحصیل شد، او در تکنیک های گلدوزی تخصص داشت و با جایزه Mejores Superficies Textiles فارغ التحصیل شد.

در سال 2014 توسط TEXSELECT به عنوان یکی از 24 هنرمند با استعداد جدید نساجی در اروپا انتخاب شد و برنده جایزه کروموس به عنوان بهترین طراح جدید شد. او بنیانگذار برند Amarpo است که در آن هنر و مد را متحد می کند، قطعات رنگارنگ، عناصر طبیعی و ویژگی ها را به حداکثر می رساند و با برندهای مختلفی مانند Levi’s، Andres Pajon، Maria Elena Villamil و Onda de Mar همکاری می کند.

شاید به این مقالات هم علاقه‌مند باشید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2