logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره جهان من نهفته در درون من

دوره‌ی «جهان من نهفته در درون من»، با بینشی عمیق در حقیقت خلقت گام‌به‌گام، شمارا به آگاهی نسبت به ارزش حقیقی خود در هماهنگی با سیستم هوشمند هستی به جلو می‌برد‌.

260 دقیقه کلیپ آموزشی در 17 درس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

پرویز رشوند

پرویز رشوند

دکتر پرویز رشوند اولین ایرانی متخصص در زمینه ی طب کونتوام هستند. ایشان برای تمامی فارسی زبانان در دنیا دوره های آموزشی قدرتمند برگزار می نمایند.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

دکتر پرویز رشوند اولین ایرانی متخصص در “زمینه‌ی طب کونتوام” هستند

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

29+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس دکتر پرویز رشوند

ساعت آموزشی

260+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

17 درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • آیا به قدرت درونی خودباور دارید؟
  • از وجود و قدرت امواج اطراف بدنتان آگاهی دارید؟
  • می‌خواهید از تأثیر افکار بر بدنتان و سلامتی بیشتر بدانید؟
  • از اثرات استرس طولانی‌مدت و مشکلات روانی، بر بدن اطلاع دارید؟
  • می‌خواهید رازهای پیشگیری از هرگونه بیماری و نه درمان را بیاموزید؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری “جهان من نهفته در درون من” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “جهان من نهفته در درون من” شامل:

260 دقیقه کلیپ آموزشی در 16 درس است.

معرفی مدرس دوره (دکتر پرویز رشوند):

دکتر پرویز رشوند اولین ایرانی متخصص در زمینه فیزیک کونتوام و طب تکاملی، ساکن امارات که از سال ۲۰۰۴ میلادی به‌عنوان پزشک رسمی فعالیت تخصصی خود را آغاز کرده‌اند. دکتر پرویز اولین پزشک ثبت‌شده در امارات نام‌برده می‌شوند که دانش‌آموخته‌ی آمریکا و کانادا می‌باشند.

‌دکتر رشوند اولین دستگاه کوانتوم که به‌تازگی به بازار جهانی عرضه‌شده بود؛ خریداری نموده؛ دوره‌های آموزشی تکمیلی را گذرانده و مشغول فعالیت در زمینه تخصصی خود، یعنی طب تکاملی شدند. به کمک این دستگاه و بررسی کوانتوم اش، گرفتگی‌های عضلانی و عروقی درمان می‌شود، تست آلرژی در چند دقیقه انجام می‌شود، میزان کمبود مواد معدنی و ویتامین‌ها، میزان فعالیت میکروب‌های ناخواسته در بدن هر فرد مشخص می‌گردد و … تمام این‌ها به‌واسطه‌ی پارامترهای انرژی بدن فرد و توسط این دستگاه انجام می‌شود‌.

دکتر پرویز برای تمامی فارسی‌زبانان در سراسر دنیا، دوره‌های آموزشی قدرتمندی برگزار می‌نمایند. دوره‌ی «جهان من نهفته در درون من»، با بینشی عمیق در حقیقت خلقت گام‌به‌گام، شمارا به آگاهی نسبت به ارزش حقیقی خود در هماهنگی با سیستم هوشمند هستی به جلو می‌برد‌.

در دوره آنلاین “جهان من نهفته در درون من” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

ابتدای درس با کیستی انسان، چرایی و معنای زندگی او، حقیقت مرگ و سرانجام او، صحبت خواهد شد. اینکه انسان چیست و پتانسیل‌های او برای اشرف مخلوقات شدن تا کجا خواهد بود.

 دکتر رشوند از عظمت هستی و دلیل خلقت انسان می‌گوید. او از اینکه هر انسان در سرنوشت خود و جهان نقشی تعیین‌کننده دارد؛ او از اینکه هر انسان به انتخاب خود و باانرژی های خود چه اثری می‌تواند در این هستی بر جای بگذارد به تکرار سخن می‌گوید.

 ازنظر ایشان اگر انسان‌ها به ارزش حقیقی خودشان که حقیقت خلقت است پی ببرند؛ ناخودآگاه انسان بهتری خواهند شد چراکه درک و شعورشان از حقیقت بالا رفته است. دکتر رشوند خود را یک مرد صلح می‌نامند و ترجیح می‌دهند از روش‌های غیر خشونت‌آمیز به هدف والاتر برسند.

دکتر رشوند از امواج انرژی، کوانتوم و حقایق پشت آن می‌گوید: دیدگاه من با کوانتوم عمیق‌تر شد. زمانی که دانستم واقعیت با حقیقت فرق دارد اساس کار پزشکی خود را بر پایه‌ی کوآنتوم بنا نهادم. ایشان شروع به استفاده از دستگاه کونتوام نموده و پس از آشنایی با اساتید مطرح و باتجربه در زمینه طب تکاملی شروع به فعالیت کرده و بسیاری از مهارت‌ها را فراگرفتند.

دکتر در آموزش‌های خود اذعان می‌دارد که دستگاه کونتوام که بر اساس فیزیک کونتوام طراحی‌شده و کار می‌کند عمق دیدشان با دستگاه‌های پزشکی معمولی که بر اساس فیزیک ماده است، خیلی متفاوت عمل کند. این دستگاه در تشخیص و درمان بیماری‌ها و بهبود کیفیت سلامتی کمک‌کننده هستند‌

    چرا دوره‌ی “جهان من نهفته در درون من ” یک صرفه‌جویی است؟​

     

    • زمان: کسی که دانش درستی از پتانسیل‌های بالقوه خود برای تغییر بهینه‌ی زندگی ندارد قطعاً زمان بیشتری را صرف چرایی‌ها و نه چگونگی‌ها، برای رسیدن به اهدافش هدر می‌دهد.
    • انرژی: اگر شما متوجه شوید که کائنات چقدر توانمند است پس در صرف انرژی نیز صرفه‌جویی خواهید کرد
    • احساسات منفی: در این دوره شما می‌آموزید که چطور مسائل و مشکلات اطرافتان را به‌خوبی درک کنید و متوجه شوید که احساست منفی از کجا می‌آید چطور می‌توان آن را تغییر داد
    • پول: با دانستن این‌که جهانی در درون شماست متوجه خواهید شد که تمام مسائل اطرافتان تجلی است از درون شما پس با کنترل بر درون می‌توان برون را نیز کنترل کرد و این موضوع در کسب درآمد شما نیز تأثیرگذار خواهد بود.

    این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

     

    • تمام انسان‌هایی که به دنبال پيشرفت و برقراری تعادل در جنبه‌های مختلف زندگی خودشان هستند.
    • افرادی که به دنبال درک بهتر جایگاهشان در جهان و هدف از خلقت خود هستند.
    • افرادی که می‌خواهند اثرگذار باشند نه اثرپذیر
    • افرادی که می‌خواهد فرصت‌های پیشروی‌ خود را بهتر درک کنند.

      این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

          • افرادی که به دنبال کشف توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود نیستند.
          • افرادی که به هدفمندی خلقت باور ندارند.

        سوالات متداول

        علم فيزيك بر اساس آگاهی. فیزیکی كه دل ذره را شکافته و وارد دنياي متفاوتي شد. ذره‌ای كه خيلي كوچك بود اما آگاه بود. نسبت به نگاه كردن واكنش نشان می‌داد و عکس‌العمل متفاوت داشت. اگر همين ذره را نصف كنيم و در جاي متفاوت از هم قرار بدهيم باز عکس‌العمل هردو نیمه يكي است و روي هم اثر می‌گذارد و کل جهان هستی حركت این امواج انرژی در مدارها است. با درک فیزیک کوانتوم ارتباط انسان‌ها با خودشان، با یکدیگر و جهان هستی زیباتر و آگاهانه‌تر خواهد شد.

        سلامت به معناي عدم وجود بيماري نيست بلكه به معناي وجود تعادل است. این چیزی که در این دوره به آن خواهید رسید. اینکه بايد به حواسمان، باور داشته باشيم و بیشتر روي آنچه می‌خوریم و ورزش و سطح كيفيت سلامتي بدن تمرکز کنیم. به‌جای وقت گذاشتن برای درمان به پيشگيري بپردازیم، مراقبه و مديتيشن يكي از كارهايي است كه به‌سلامتی ما ميتونه كمك كند ما می‌توانیم با تغيير سطح انرژي خودمان سطح انرژي وسايل اطرافمان را نيز تغيير بدهيم و افرادی را در كنار خودمان داشته باشيم كه هم فركانس با ما باشند و دکتر رشوند به زبان ساده و علمی این رازهای سلامت را برای ما آشکار خواهند کرد.

         

        دستگاه کوانتومی ابزاری پیشرفته است برای آنالیز بدن. این دستگاه امواج مغناطیس به بدن فرد می فرسته که با مولکول‌های زیستی مختلف رزونانس می‌کنند و با تحلیل آن‌ها توسط کامپیوتر به یک نقشه‌ی کامل از بدن می‌رسد

        شاید به این مقالات هم علاقه‌مند باشید

        0 0 رای ها
        امتیازدهی به مقاله
        اشتراک در
        اطلاع از
        guest
        0 نظرات
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها
        BLACK

        زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

        روز
        ساعت
        دقیقه
        ثانیه
        black2