logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره طرز فکر ورزشکاری

127 دقیقه کلیپ آموزشی 19 درس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

وین داگلاس گرتزکی

وین داگلاس گرتزکی

وین داگلاس گرتزکی سی سی (/ˈɡrɛtski/ GRET-skee؛ زادهٔ ۲۶ ژانویهٔ ۱۹۶۱) بازیکن سابق هاکی روی یخ و سرمربی سابق کانادایی است. او 20 فصل در لیگ ملی هاکی (NHL) برای چهار تیم از سال 1979 تا 1999 بازی کرد. با نام مستعار "بزرگ"، بسیاری از ورزش نویسان، بازیکنان، اخبار هاکی و اخبار هاکی او را بهترین بازیکن هاکی تاریخ نامیده اند. توسط خود NHL، [2] بر اساس نظرسنجی های گسترده از نویسندگان هاکی، بازیکنان سابق، مدیران کل و مربیان. گرتزکی برترین گلزن، تهیه کننده کمک و امتیاز آور در تاریخ NHL است، [4] و بیش از هر بازیکن دیگری که مجموع امتیازات را به دست آورده، در دوران حرفه ای خود پاس گل دارد. او تنها بازیکن NHL است که در مجموع بیش از 200 امتیاز در یک فصل کسب کرده است، شاهکاری که او چهار بار به دست آورد. علاوه بر این، گرتزکی در 16 فصل حرفه ای بیش از 100 امتیاز به دست آورد که 14 فصل متوالی است. در زمان بازنشستگی در سال 1999، او 61 رکورد NHL داشت: 40 رکورد فصل عادی، 15 رکورد پلی آف و 6 رکورد آل استار.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

ویدیوی معرفی دوره طرز فکر ورزشکاری

وین داگلاس گرتزکی بازیکن سابق هاکی روی یخ و سرمربی سابق کانادایی است “با نام مستعار "بزرگ” بسیاری از ورزش نویسان، بازیکنان، اخبار هاکی و اخبار هاکی او را بهترین بازیکن هاکی تاریخ نامیده اند

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

27+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس وین داگلاس گرتزکی

ساعت آموزشی

۱۲۷+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

19 درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • برای گرفتن عکس خودتان در قاب یک ورزشکار حرفه ای آماده اید؟
  • به دنبال موفقیت های ماندگار در عرصه ی ورزش هستید؟
  • مایلید اثری متفاوت از خودتان بر جای بگذارید؟
  • برای دست یابی به موفقیت ،به شور واشتیاق خود متعهد هستید؟
  • دوست دارید ذهنیت و طرز فکر ورزشکاری را بياموزيد؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری ” طرزفکر ورزشکاری” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “طرز فکر ورزشکاری” شامل:

۱۲۷ دقیقه کلیپ آموزشی در 19 درس است.

دوره طرز فکر ورزشکاری

معرفی مدرس دوره (وین داگلاس گرتزکی):

وین گرتزکی، ستاره NHL، که با ۸۹۶ گل در لیگ ملی ، به بازیکن هاکی قرن معروف است؛ متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۶۱واهل کاناداست.او ثروتمندترین بازیکن هاکی جهان است، علاقه ای که  خانواده وین به ورزش داشت، محیط بسیار خوبی برای ایده ها ی بزرگ و پیشرفت‌های ورزشی وین ایجاد کرد. وین معتقد است مشارکت  در ورزش‌های تیمی صرف نظر از برد یا باخت ، افراد را از خودخواهی دور کرده و رقابت پذیر می‌کند.

 وین در مستر کلاسش با عنوان طرز فکر ورزشکاری  با بررسی مسیر پرسرعت رشد و پیشرفت‌های ورزشی در تجهیزات، تغذیه و تمرینات ورزشی امروز، در مقایسه با تمریناتی که وین با خلاقیتهای پدرش از ایجاد زمین هاکی در حیاط پشتی خانه و استفاده از ابزارها و وسایل خانگی انجام می‌داد؛ به آموزش عادات ذهنی و جسمی که او را به یک قهرمان تبدیل کرده ، می‌پردازد.

چرا دوره‌ی " طرز فکر ورزشکاری " ارزش شرکت کردن دارد؟

دانستن اینکه برای تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ، چه فاکتورهایی لازم است و چه میزان ازسهم این موفقیت به استعداد، ژنتیک و محیط  اختصاص دارد ، در یک طرف داستان و ذهنیت‌های که قدرت ذهن یک ورزشکار را می‌سازد البته برای هر ورزشکاری که به دنبال اهداف بزرگ ورزشی است ؛ در طرف دیگر، بسیار بسیار ضروری خواهد بود.

اگر ساختن یک ذهنیت برنده کار آسانی بود ، همه به سطوح بالای موفقیت میرسیدند .اما ذهنیت برنده از انجام آنچه برایتان سخت است ، شکل می‌گیرد. از مهم‌ترین اتفاقات این دوره، آنست که شما را به سمت اهداف قابل دسترس، برنامه ریزی مداوم به همراه مداومت ؛ درک جایگاه واقعی تان و ریسک پذیری راهنمایی و تشویق می‌کند. وین میگوید: قدرت ذهن یک ورزشکار را کشف کنید و آن را با علاقه ، انگیزه و فداکاری همراه کنید.

در دوره آنلاین “طرز فکر ورزشکاری” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

 ریچارد طرز فکر ماجراجو را معرفی می کند که از آن برای هدایت بسیاری از تصمیمات خود در تجارت و زندگی استفاده می کند.  او نمونه‌ای از این نوع تفکر جسورانه را به اشتراک می‌گذارد و سپس انتظاراتی را برای آنچه که اعضا در این کلاس می‌آموزند تعیین می‌کند.

 برای ویل، جهان طبیعی و اجتماعی منبعی غنی از مواد هستند.  بیاموزید که چه چیزی الهام‌بخش ایجاد The Sims و Spore بوده است، و چگونه می‌توانید ایده‌های خود را از طریق تحقیقات گسترده پیدا کنید و آن را تقویت کنید.

 نمونه سازی سریع جزء اصلی فرآیند طراحی بازی ویل است.  انواع مختلف نمونه سازی را کاوش کنید و یاد بگیرید که چگونه در مراحل اولیه فرآیند طراحی “سرگرم کننده” را بیابید.

 بازی‌ها می‌توانند احساساتی را ایجاد کنند که رسانه‌های دیگر نمی‌توانند، زیرا به بازیکنان اجازه می‌دهند داستان‌های خود را بسازند.  ویل به شما می آموزد که چگونه در بازیکنان خود حس عاملیت و مسئولیت ایجاد کنید و ابزارهای بیانی به آنها ارائه دهید.

 ویل معتقد است که توسعه بازی به همان اندازه که مربوط به برنامه نویسی مغز بازیکن است، به برنامه نویسی خود بازی نیز مربوط می شود.  استراتژی‌های ویل را برای ایجاد بازی‌های قانع‌کننده که روان‌شناسی بازیکن را در نظر می‌گیرد، بیاموزید.

 وین معتقد است که آزادی سبک بدون ساختار بازی روی یخ و انجام ورزش های متعدد در جوانی به او مزایای خلاقیت و تطبیق پذیری داده است.

 گاهی اوقات، برای اینکه بهترین کار را برای حرفه خود انجام دهید، لازم است تصمیمات سختی بگیرید که شما را به خوبی از منطقه راحتی خود خارج کند.  برای وین، این به معنای دور شدن از زادگاهش در سن 14 سالگی و زندگی با خانواده هایی در شهرهای دیگر بود.

 رویاهای بزرگ خوب است، اما برای تحقق بخشیدن به این رویاها باید اهداف واقع بینانه تعیین کنید و یکی یکی به آنها برسید.

 وقتی برای انجام کاری استخدام می شوید، باید حرفه ای باشید و مسئولیت دارید که انتظارات کارفرما و هم تیمی هایتان را برآورده کنید.  هاکی یک بازی است، اما – به خصوص در سطح حرفه ای – همچنین یک تجارت است.

 از آنجا که همه افراد با سطوح مختلف استعداد و مهارت کار می کنند، مهم است که ارزیابی های صادقانه ای از اینکه در چه چیزی خوب هستید و در چه چیزی نیستید، انجام دهید.

 در دومین سال حضورش در NHL، وین به توصیه پدر و مربیانش عمل کرد، که سال‌ها او را تشویق به تیراندازی بیشتر کردند.  او در 39 بازی اول 50 گل به ثمر رساند – یک رکورد NHL که اکثر کارشناسان معتقدند احتمالا هرگز شکسته نخواهد شد.

 مربی اویلر یک سبک بازی خلاقانه را بر اساس استعدادهای منحصر به فرد وین و هم تیمی هایش ایجاد کرد و نتیجه آن یک سبک کاملاً متفاوت از هاکی و یکی از هیجان انگیزترین تیم های لیگ بود.

 نفت‌کش‌ها با از دست دادن شانس اول خود در جام استنلی، درس ارزشمندی از آمادگی و فداکاری آموختند: اگر می‌خواهید بهترین شوید، عادت‌های ثابتی را در خود ایجاد کنید و با هدف تمرین کنید.

 طرز فکر یک قهرمان به این معنی است که موفقیت با یک پیروزی مشخص نمی شود.  پس از کسب اولین جام استنلی، وین و هم‌تیمی‌هایش در سال بعد سخت‌تر کار کردند و به سه قهرمانی دیگر منجر شد.

 زندگی پر از تغییرات است، بنابراین مهم است که برای هر چیزی که سر راهتان قرار می گیرد آماده باشید.  پس از بردن چهار جام استنلی در مدت پنج سال در ادمونتون، شهری در کانادا که به هاکی معروف است، وین به لس آنجلس مبادله شد.

 بازیکنان ماهر از موقعیت منحصر به فردی برخوردارند و مسئولیت دارند که به عنوان رهبر پیشروی کنند، اما همیشه باید کسب احترام هم تیمی های خود را در اولویت قرار دهند.

 برای برنده شدن باید حضور داشته باشید و حفظ سلامت جسمی و روانی به شما این امکان را می دهد که تا زمانی که ممکن است در بهترین حالت خود باشید.

 وین بیش از هر کس دیگری در تاریخ NHL رکورد دارد و به طور گسترده به عنوان بهترین بازیکن هاکی که تا به حال زندگی کرده است شناخته می شود، اما به جای اینکه در مورد آن صحبت کند، به الگوبرداری و اجازه دادن به کار سخت برای خود صحبت کند اعتقاد زیادی دارد.

 از بزرگ شدن در ورزش تا تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای هاکی و پدر پنج فرزند، وین دیدگاه منحصر به فردی در نحوه مدیریت ورزش جوانان دارد.  او معتقد است که همه چیز باید سرگرم کننده باشد.

    این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

        • ورزشکاران و مربیان ورزشی کم تجربه
        • فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی
        • ورزشکارانی که می‌خواهند در مورد ذهنیت ورزشکاری بیشتر بیاموزند
        • هر علاقمند و طرفدار رشته ی ورزشی هاکی روی یخ

      این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

          • این دوره با تکیه بر اصول ، برای مبتدیان مناسبتر است تا ورزشکاران حرفه ای تر. پس به ورزشکاران حرفه ای پیشنهاد نمیشه.
          • برای ورزشکارانی که به صورت انفرادی و نه تیمی ورزش می‌کنند.
          • کسانیکه ذهنیت قهرمانی را به سر راه نمیدن.
        •  

        سوالات متداول

        این دقیقا در مورد تغییر ذهنیت شماست. وین معتقده شما صد در صد فرصت‌هایی که از کنارشون عبور میکنید رو به  خاطر همین سدهای ذهنی از دست میدید. بیاموزید، تکرارو تمرین کنید و با بالا بردن ترس از اول نبودن،به  موفقیت متعهد بمونید.

        شاید به این مقالات هم علاقه‌مند باشید

        0 0 رای ها
        امتیازدهی به مقاله
        اشتراک در
        اطلاع از
        guest
        0 نظرات
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها
        BLACK

        زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

        روز
        ساعت
        دقیقه
        ثانیه
        black2