logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره قدرت انعطاف پذیری

203 دقیقه کلیپ آموزشی 16 درس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

هیلاری کلینتون

هیلاری کلینتون

هیلاری دایان رادهام کلینتون (متولد 26 اکتبر 1947) یک سیاستمدار و دیپلمات آمریکایی است که به عنوان شصت و هفتمین وزیر امور خارجه ایالات متحده در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما از سال 2009 تا 2013، به عنوان یک سناتور ایالات متحده به عنوان نماینده نیویورک از سال 2001 تا 2009 خدمت کرد. او به عنوان بانوی اول ایالات متحده به عنوان همسر رئیس جمهور بیل کلینتون از سال 1993 تا 2001. عضو حزب دموکرات، نامزد این حزب برای ریاست جمهوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 بود و اولین زنی بود که نامزد ریاست جمهوری شد. یک حزب سیاسی بزرگ ایالات متحده؛ کلینتون رای مردم را به دست آورد، اما رای کالج الکترال را از دست داد و در نتیجه انتخابات را به دونالد ترامپ باخت.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

ویدیوی معرفی دوره قدرت انعطاف پذیری

هیلاری می‌گوید: من در این مستر کلاس، حرف‌هایی را که اگر در سال ۲۰۱۶ “رئیس‌جمهور ” شده بودم می‌گفتم را، به اشتراک می‌گذارم.

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

126+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس هیلاری دایان

ساعت آموزشی

203+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

16درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • آیا با رسیدن به اولین مانع جا می‌زنید؟
  • می‌خواهید در برابر موانع شجاعانه بایستید و آن‌ها را حل کنید؟
  • می‌خواهید مهارت انعطاف پذیری را در خود بهبود ببخشید؟
  • مایلید بر اساس یک برنامه‌ریزی مطابق باارزش‌هایتان کار و زندگی کنید؟
  • درصدد ارتقاء زندگی شخصی و حرفه‌ای خود و دنبال کردن رؤیاهایتان هستید؟
  • دوست دارید که بعد از شکست خوردن دوباره بتوانید به مسیر موفقیت خود ادامه دهید؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری “قدرت انعطاف پذیری” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “قدرت انعطاف پذیری” شامل:

203 دقیقه کلیپ آموزشی در 16 درس است.

انعطاف پذیری

معرفی مدرس دوره (قدرت انعطاف پذیری):

هیلاری کلینتون متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ در ایالت ایلینوی و فرزند ارشد هیو و دوروتی روهام بود. تأکید والدین او بر سخت‌کوشی و برتری تحصیلی، استانداردهای بالایی در او ایجاد کرد. او فعالیت‌های خود را از همان دوران دانش‌آموزی آغاز کرد. او رهبر دانش‌آموزی در مدارس دولتی بود پس از پایان تحصیلات در کالج ولزی در رشته‌ی علوم سیاسی وارد مدرسه‌ی حقوق دانشگاه ییل شد و تا دکترای حقوق پیش رفت. در همین‌جا با همسرش بیل کلینتون برای اولین بار آشنا و با او ازدواج کرد.

 او با فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی (خدمات عمومی) خود به مدت ۱۲ سال بانوی اول آرکانزاس شد. هیلاری یک سیاستمدار، سناتور و دیپلمات بزرگ در آمریکاست که در سمت وزیر امور خارجه در دولت اوباما فعالیت کرد. او در سال ۲۰۱۶ به‌عنوان کاندید ریاست جمهوری به‌عنوان اولین زن به نمایندگی از حزب دموکرات پذیرفته شد که با پیروزی دونالد ترامپ در این عرصه ورود نکرد‌.  هیلاری مستر کلاسی با عنوان قدرت انعطاف پذیری طراحی و تدریس می‌کند تا سرسختی، قدرت تاب‌آوری و انعطاف پذیری رو به علاقه‌مندان توسعه‌ی فردی آموزش بدهد‌. هیلاری رادهام کلینتون، رهبر شکست دهنده موانع، در این مستر کلاس به شما می‌آموزد که چگونه بر موانع غلبه کنید و یک زندگی با اصول و هدف بسازید.

چرا دوره‌ی “قدرت انعطاف پذیری ” ارزش شرکت کردن دارد؟

شرکت در دوره‌ای که مدرس آن‌یکی از چهره‌های موفق، اثرگذار و مشهور دنیاست که با کسب تجربه‌های چندین ساله در سیاست و خدمات اجتماعی و عمومی؛ یاد گرفته است که از چاه‌های عمیق انعطاف‌پذیری، سرسختی و سخت‌کوشی برای رفع موانع استفاده کند، می‌تواند برای هر کسی جذاب و الهام‌بخش باشد.
ضرورت کسب مهارت در انعطاف‌پذیری برای هر مدیر، حقوقدان، سیاستمدار و.. تمام افرادی که به نحوی در جهت یافتن مأموریت خود در کسب‌وکار و سازمان خود، خدمتی ارائه می‌دهند؛ غیرقابل‌انکار است‌.

در دوره آنلاین “ قدرت انعطاف پذیری” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

هیلاری رادهام کلینتون دلیل تدریس یک کلاس در مورد تاب‌آوری را توضیح می‌دهد و تجربیات اساسی را که او را در مسیری که امروز قرار داده است، توصیف می‌کند.

در این درس، هیلاری ریشه‌های نظام ارزشی خود و نحوه مرتبط کردن آن ارزش‌ها را با یک مأموریت حمایتی به اشتراک می‌گذارد و به شما نشان می‌دهد که چگونه بیانیه‌ی مأموریت مبتنی بر ارزش‌های خودتان را ایجاد کنید.

سخت کار کردن مفهوم جدیدی نیست؛ اما در این درس، هیلاری چارچوبی را ارائه می‌کند که چگونه می‌توانید هوشمندانه‌تر کارکنید، اینکه یک اسب کار باشید و نه یک اسب نمایشی، مرتباً اولویت‌بندی خود را ارزیابی کنید، جزئیات را در نظر بگیرید و همیشه ظاهر شوید.

متقاعدسازی و برقراری ارتباط، مهارت‌های مهمی هستند که باید در زندگی شخصی و حرفه‌ای ما تسلط پیدا کنیم. هیلاری نحوه سازمان‌دهی سخنرانی‌های خود را برای به حداکثر رساندن اثربخشی توضیح می‌دهد.

هیلاری از تکنیک‌هایی استفاده می‌کند که از سه سخنران متقاعدکننده و مؤثر مشاهده کرده است: باربارا جردن، باراک اوباما و بیل کلینتون.

همان‌طور که برای تبدیل‌شدن به یک سخنران عمومی بهتر کار می‌کنید، اهمیت پذیرفتن نقاط قوت منحصربه‌فرد خود، دانستن نحوه محور کردن و جستجوی راهنمایی‌های قابل‌اعتماد را بیاموزید.

هیلاری در طول زندگی حرفه‌ای خود در معاملات مهم و بسیاری از مذاکرات پرمخاطب شرکت کرده است. در اینجا، او برخی از اصول کلیدی را که به او در آماده شدن، متمرکز ماندن و موفقیت کمک کرده‌اند، به اشتراک می‌گذارد.

در این درس، بیاموزید که چگونه هیلاری ارزش‌های اصلی و بیانیه مأموریت خود را در تصمیم‌گیری‌هایش در مورد نبردهایی که برای مبارزه انتخاب می‌کند و به دنبال مصالحه در آن‌ها هست، تعیین می‌کند.

چه در عرصه عمومی یا خصوصی باشید، چه با چالش‌های خانوادگی، کاری یا سیاسی مواجه باشید، با انتقاد مواجه خواهید شد. بیاموزید که چگونه صداها و نظرات بیرونی را فیلتر کنید؛ تا بتوانید به‌طور مؤثر بازخورد سازنده دریافت کنید.

در این درس، هیلاری نکات کلیدی را که از مرور دهه‌ها کلیشه‌ها و محدودیت‌های جنسیتی که بر او تحمیل‌شده آموخته است و اینکه چگونه علی‌رغم حضور دائمی در حال افزایش، بر آن‌ها چیره شده است، با دانشجویان به اشتراک می‌گذارد.

هیلاری برخی از درس‌هایی را که با اشتباه کردن، کوتاه آمدن از اهدافتان و مجبور شدن دوباره به خودتان پس از زمین خوردن به دست می‌آیند، مرور می‌کند.

می‌تواند آسان باشد که از انجام کارهای جدید یا ناراحت‌کننده خودداری کنید، اما هیلاری خود دلیل این مهم است که «ژن کمال‌گرا» را رها کنید و ترس­های خود را برطرف کنید.

 هیلاری و رئیس فعلی دفترش، هما عابدین، 25 سال باهم کارکرده‌اند. آن‌ها باهم درباره مربیگری و اینکه تاب‌آوری در محیط کار به نظر می‌رسد بحث می‌کنند.

 هیلاری برای اولین بار سخنانی را ارائه می‌کند که اگر در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا پیروز می‌شد، می‌کرد.

 هیلاری دایره کامل کلاس را به ایده ایجاد حس قوی انعطاف‌پذیری بازمی‌گرداند. او شمارا تشویق می‌کند که به شکست‌ها و ناامیدی‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی ادامه دهید و به دنبال رؤیاهای خود بروید.

    این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

        • هیلاری مدرس دوره می‌گوید: این کلاس برای هرکسی با هر سن و شرایطی، کسی می‌خواهد به ساختن یک زندگی هدفمند و بامعنا فکر کند، کاربردی خواهد بود.
        • کسانی که به دنبال یادگیری اصول مذاکره و گفتمان مسالمت‌آمیز هستند.
        • افرادی که به دنبال الهام گرفتن هستند تا بلندپروازی‌ها و خلاقیت‌های خود را به اجرا بگذارند.
        • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت، حقوق، علوم سیاسی و رشته‌های علوم انسانی….

      این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

          • کسانی که از انجام کاره‌ای جدید اجتناب می‌کنند.
          • افرادی که در زمان برخورد با مسائل شانه خالی می‌کنند.
          • افرادی که مسئولیت‌پذیری پایینی دارند.
          • افرادی که دوست دارند شخصیت قربانی داشته باشند.

        سوالات متداول

        این مستر کلاس برای هر فردی با هر شرایط سنی و شغلی کاربردی خواهد بود. مدرس شمارا مطابق با برنامه‌ی درسی سازمان‌یافته با دستورالعمل‌های قدم‌به‌قدم پیش می‌برد و شمارا با خود با اعتمادبه‌نفستان روبرو می‌کند.

        شاید به این مقالات هم علاقه‌مند باشید

        0 0 رای ها
        امتیازدهی به مقاله
        اشتراک در
        اطلاع از
        guest
        0 نظرات
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها
        BLACK

        زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

        روز
        ساعت
        دقیقه
        ثانیه
        black2