logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره قدرت داستان سرایی

150 دقیقه کلیپ آموزشی در 13 درس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

لوار برتون

لوار برتون

قدرت داستان سرایی را آموزش می دهد. LeVar Burton برنده امی و مجری Reading Rainbow تکنیک های خود را برای داستان سرایی پویاتر و معتبرتر به شما آموزش می دهد.از جمله افتخارات لوار برتون می‌توان به نامزدی دریافت سه جایزه امی اشاره کرد. لوار برتون، بازیگر، صداپیشه، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی، متولد ۱۶ فوریه ۱۹۵۷ در شهر لنداشتول است. وی از سال ۱۹۷۶ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. از جمله افتخارات او می‌توان به نامزدی دریافت سه جایزه امی اشاره کرد. لوار برتون، سابقه حضور در پروژه تولید آثاری همچون ریشه‌ها، در جستجوی آقای گودبار، تراژدی گویان: داستان جیم جونز، شکارچی، جزیره فانتزی، ساعت نیمه شب، آزادی، یک دوستی خاص، مجموعه انیمیشنی بتمن، پیشتازان فضا: نسل آینده، سوپرمن/بتمن: دشمنان ملت، ادراک، پیشتازان فضا: شورش، برنت وود، ان‌سی‌آی‌اس: نیواورلئان، پیشتازان فضا: اولین برخورد و به زبان ساده را در کارنامه هنری خود دارد
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

ویدیوی معرفی دوره قدرت داستان سرایی

LeVar Burton برنده امی و مجری Reading Rainbow تکنیک های خود را برای داستان سرایی پویاتر و معتبرتر به شما آموزش می دهد.

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

15+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس Levar Burton

ساعت آموزشی

۱۵۰+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

۱۳ درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • آیا میدانستید داستان بهترین راه ارتباطی انسانها در زندگی و کسب کسب کارشان است؟
  • به داستان‌نویسی علاقمندید و نوشتن را رسالت خود میدانید؟
  • این روزها از داستان سرایی شنیده‌اید اما نمیدانید که چرا محبوب شده است؟
  • میخواهید روایت‌هایی از زندگی واقعی انسانها را با پیامی که در دل دارد ، به دیگران منتقل کنید؟
  • مایلید تکنیک‌های داستان نویسی و پادکست را بیاموزید؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری ” قدرت داستان سرایی” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “قدرت داستان سرایی” شامل:

۱۵۰ دقیقه کلیپ آموزشی در ۱۳درس است.

چرا دوره‌ی “ قدرت داستان سرایی ” ارزش دیدن دارد؟

هزاران سال است که داستانها هسته‌ی زندگی انسان را تشکیل داده اند. همه ی ما داستان‌ها و ظرفیت‌ّایی برای داستان‌گویی داریم. ما ازطریق روایتهایمان جهان را می‌شناسیم و این روایتها ، تمام زندگی ما را تحت تاثیر دارند.

با شرکت در این دوره ، شما به قدرت داستان سرایی و تغییر زندگی و کسب و کارتان پی میبرید اینکه هیچ چیزی مثل یک داستان، نمی‌تواند برند شخصی شما را بسازد. چه داستان نویسی، حرفه ی شما باشد چه نه ، داستان گویی پیام شما در زندگی و کسب و کار را ساده تر، الهام بخش تر و اثر گذارتر می‌کند.

هدف این دوره این است که هر پیام و داستانی که می نویسید و ارائه می‌دهید را چه با هدف آگاهی بخشی و روشنگری، چه سرگرمی و چه آموزش ، به درستی انتقال دهید‌.

در دوره آنلاین “قدرت داستان سرایی” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

لوار برتون برنده امی و مجری خواندن رنگین کمان تکنیک های خود را برای داستان سرایی پویاتر و معتبرتر به شما آموزش می دهد

لووار برتون ، ستاره و مجری برنده جایزه امی خواندن رنگین کمان، شما را به کشف قدرت داستان سرایی دعوت می کند. او به اشتراک می‌گذارد که چگونه داستان‌سرایی بخشی جدایی‌ناپذیر از بشریت است و چرا ابزاری حیاتی برای اتصال است.

لووار  یک نمای کلی از زندگی خود به عنوان یک داستان نویس ارائه می دهد و توضیح می دهد که چرا خودشناسی برای گفتن هر داستانی کلیدی است.

داستان سرایی به ارتباط با مخاطب شما بستگی دارد. در این درس، لووار تکنیک هایی را برای تعامل با طیف وسیعی از مخاطبان به اشتراک می گذارد.

مینی‌سریال “ریشه” یک رویداد تلویزیونی انقلابی بود که گفت‌وگو درباره برده‌داری در آمریکا را تغییر داد. لووار درباره تاثیر همدلانه سریال کوتاه و اینکه چگونه دیدگاه روایی ابزار قدرتمندی برای تغییر است بحث می‌کند.

داستان سرایی شفاهی میراث ما انسان هاست. در این درس، لورار  اهمیت داستان سرایی شفاهی و رابطه آن با نحوه برقراری ارتباط امروزی را بررسی می کند.

لووار معتقد است آنچه را که تصور می کنیم، خلق می کنیم. در این درس، لورار  داستان سرایی را به توانایی تصور دنیای بهتر متصل می کند.

لووار گزیده‌ای از کتاب کودکانش، کرگدن که طوفان را بلعید، می‌خواند و تکنیک‌هایی را برای برقراری ارتباط با مخاطبان جوان از طریق صدای شخصیت‌ها، خط چشم، نشانه‌های بصری و اعلان‌ها به اشتراک می‌گذارد.

صحبت کردن در جمع می تواند اضطراب ایجاد کند، حتی برای باتجربه ترین حرفه ای ها. لووار تکنیک های گرم کردن و تمرینات زمینی را که به او کمک می کند برای اجرا آماده شود، تجزیه می کند

لووار  تکنیک های خاصی را برای کمک به شما در برقراری ارتباط مطمئن با مخاطبان بزرگسال نشان می دهد.

درک داستان گویی می تواند نحوه برقراری ارتباط ما در زندگی روزمره را بهبود بخشد. بیاموزید که چگونه پیام خود را شفاف سازی کنید، یک هدف تعیین کنید و از ریتم، قدم زدن و مکث استفاده کنید.

مشابه نمایشنامه‌های رادیویی قدیمی، پادکست‌ها علاقه‌مندی به داستان‌سرایی صوتی را دوباره برانگیخته‌اند. لووار یک خواندن روایت انجام می دهد و نکات فنی را در مورد نحوه شروع یک پادکست ارائه می دهد.

ادامه کار مربیان ما میراث آنها را حفظ می کند. لووار تعدادی از قهرمانان داستان سرایی خود را معرفی می کند و در مورد اینکه چقدر اصالت و صداقت برای یک داستان سرای طبیعی ضروری است صحبت می کند.

در درس پایانی خود، لووار بر اهمیت بازنمایی در داستان‌گویی تأکید می‌کند، از جمله اینکه چگونه داستان‌ها می‌توانند به شما کمک کنند با دیگران ارتباط برقرار کنید و با آنها همدلی کنید – و اینکه چگونه به اشتراک گذاشتن حقیقت خود جهان را بهتر می‌کند.

    این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

        • هرکسی که می‌خواهد سطح ارتباط و سخنوری خود را ارتقا دهد
        • مجریان و گويندگان رادیو و تلویزیون و همینطور سخنرانان انگیزشی
        • بازیگران ، اینفلوینسرها ، پادکسترها و کسانیکه می‌خواهند الهام بخش و اثرگذار باشند
        • داستان گویان و نویسندگان
        • هر فعال اجتماعی که به‌ دنبال نوشتن داستان شخصی خود و داستانهای دنیاست ‌‌‌تا آنها را به درستی انتقال بدهد.

      این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

          • داستان سرایان و سخنرانان حرفه ای
          • کسانیکه اشتیاق و میلی برای سخنرانی و داستان‌گویی ندارند
          • افراد خجالتی و بی اعتماد به نفس

        سوالات متداول

        به دلیل نوع کار و فعالیتتان ، دایره ی واژگان و اطلاعات شما وسعت خوبی دارد ، پس پتانسیل نوشتن در شما وجود دارد که اگر با اشتیاق برای داستان سرایی با آموزه های این دوره همراه شوید ، برایتان اثر بخش خواهد بود.

        یکی از مواردی که فروشنده ها حتما باید یاد بگیرند هنر داستان گویی است چرا که شما باید به خوبی بدانید که فروشندگان حرفه ای برای فروش محصول خود داستان ها را به محصول خود قلاب میکنند. بقول تام شرایتر (ال بزرگ) داستان ها میفروشند.

        شاید به این مقالات هم علاقه‌مند باشید

        0 0 رای ها
        امتیازدهی به مقاله
        اشتراک در
        اطلاع از
        guest
        0 نظرات
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها
        BLACK

        زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

        روز
        ساعت
        دقیقه
        ثانیه
        black2