logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره یادگیری تبدیل ایده‌ها به هنر

183 دقیقه کلیپ آموزشی در 15 درس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

اسمرالدا دولین

اسمرالدا دولین

Esmeralda "Es" Devlin CBE RDI (/ɛz/؛ زاده 24 سپتامبر 1971) یک هنرمند انگلیسی و طراح صحنه است که در طیف وسیعی از رسانه ها کار می کند، اغلب نور و فیلم را بر روی فرم های مجسمه سازی جنبشی ترسیم می کند. دولین در 24 سپتامبر 1971 در کینگستون تیمز لندن به دنیا آمد. او ادبیات انگلیسی را در دانشگاه بریستول مطالعه کرد و پس از آن یک دوره آموزشی بنیادی در هنرهای زیبا در مرکز سنت مارتین در نهایت متخصص در طراحی تئاتر انجام داد. او در حین انجام تحصیلاتش، وسایلی را برای Le Cirque Invisible آماده کرد، شرکت سیرک که توسط ویکتوریا چاپلین و همسر چاپلین، ژان باپتیست تیره تأسیس شد.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

ویدیوی معرفی دوره یادگیری تبدیل ایده‌ها به هنر

Es Devlin یک هنرمند انگلیسی و طراح صحنه است که در طیف وسیعی از رسانه ها کار می کند اغلب نور و فیلم را بر روی فرم های مجسمه سازی جنبشی ترسیم می کند

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

56+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس Es Devlin

ساعت آموزشی

۱۸۳+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

15 درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • به طراحی لباس و صحنه علاقمندید؟
  • آیا ایده‌های خلاقانه ای در زمینه ی لباس و مد دارید؟
  • با داشتن تخصص در پارچه و الگوسازی لباس و مد به دنبال شغلی مناسب و آزادی مالی بیشتری هستید؟
  • میخواهید با نحوه‌ی کار و مراحل طراحی لباس و صحنه در سینما و تئاتر آشنا شوید؟
  • به دنبال یادگیری مهارت‌های مهم در زمینه ی طراحی صحنه و لباس هستید؟
  • میخواهید مهارت‌های خود را در طراحی لباس ارتقا دهید؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری “یادگیری تبدیل ایده ها به هنر” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “یادگیری تبدیل ایده‌ها به هنر” شامل:

۱۸۳ دقیقه کلیپ آموزشی در 15 درس است.

چرا دوره‌ی “ یادگیری تبدیل ایده ها به هنر ” ارزش دیدن دارد؟

هیچ  پروژه ی هنری بدون ایده های خلاقانه و طراحی فضا و صحنه ی نمایش و لباس اجرا کنندگان آن قابل تجسم و تصور نیست. ضرورت کسب مهارت و ارتقا دانش برای حفظ تعادل و ترکیب میان اجزای هر صحنه و انتقال درست پیام آن، برای هر طراح و خالق آثار هنری ، الزامی است‌ .در این مستر کلاس بر اصول اولیه تحقیق، ترکیب بندی در طراحی صحنه و پرورش خلاقیتهایتان مسلط میشوید.

اسمرالدا (اس) دولین میگوید: ” ما باید بخشی از دنیایی باشیم که در آن با برچسب های معروف تعریف یا کاهش پیدا نمی‌کنیم. بلکه می‌توانیم به رشد و یادگیری در طول حرفه مان ادامه دهیم.” او مستر کلاسی طراحی کرده تا به علاقمندان به طراحی صحنه و لباس کمک کند تا ایده های خود را به هنری قابل عرضه تبدیل کنند و آنان که بر سر دوراهی مانده اند را تشویق نماید تا دوباره هر دوانتخاب خود  را ارزیابی کنند.

در دوره آنلاین “یادگیری تبدیل ایده‌ها به هنر” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

آنچه که دوره ی اسمرالدا (اس) دولین را برای هر کارآموزی جذاب می‌کند، بیان ساده و واقعی فرآیند کار طراحی اوست تا کاراموزان از او الهام گرفته، بتوانند خلاقیت خود را در هر شکلی بروز دهند. ایده ها و تخیلاتشان را به هنری عینی و قابل اجرا در صحنه ی نمایش تبدیل کنند.اس بر نقش تحقیق و ترکیب آن با کنجکاوی تاکید می‌کند و از فرایندهای نوآورانه اش در استفاده از نور، مجسمه سازی و… می‌گوید. او همه ی آنچه که برای طراح صحنه و لباس شدن نیاز هست را با شما به اشتراک میگذارد.

اس از دانش‌آموزان استقبال می‌کند، هدف کلاسش را توضیح می‌دهد و یک نمای کلی از درس‌هایی که دانش‌آموزان خواهند آموخت، ارائه می‌کند.

اس یکی از مهمترین عناصر خلق هنر را روشن می کند: مخاطب و قدرت پاسخ های فیزیولوژیکی مخاطب به عنوان یک بدن جمعی. Es شما را از تجربه تماشاگران در تور جهانی آدل راهنمایی می کند.

اس پیدایش ایده های خود را می شکند و توضیح می دهد که برای او هر پروژه ای با تحقیق آغاز می شود. او همچنین قدرت ترسیم و ایجاد ارتباط بین ذهن و دست را نشان می دهد تا ببیند چه دنیاهایی شروع به ظهور می کنند.

اس توضیح می‌دهد که چگونه مدل‌سازی سه‌بعدی از کودکی الهام‌بخش او بوده است و چگونه مدل‌ها می‌توانند به یک جهان‌ساز کمک کنند تا با ایده مقیاس و چشم‌انداز بازی کند. او همچنین نشان می دهد که چگونه طرح ها را می گیرد و آنها را به مدل های سه بعدی تبدیل می کند.

اس عمیق‌تر به مکالمه پیرامون مقیاس، یکی از مؤلفه‌های کلیدی او می‌پردازد. او نشان می دهد که چگونه در استودیوی خود با مقیاس تمرین می کند و نشان می دهد که چگونه می توانید با مقیاس اشیاء بازی کنید تا حس شگفتی، غرق شدن و لذت را برانگیزید.

Es نشان می‌دهد که چگونه دانش‌آموزان می‌توانند داستانی بگویند و احساسات را از طریق یک خط نوری ساده برانگیزند. او توضیح می‌دهد که ایده‌ها برایشان معماری دارند و اینکه چگونه هم حضور نور و هم نبود آن می‌تواند یک قوس روایی ایجاد کند.

ای اس شما را دعوت می کند تا به دنبال سیستم هایی در طبیعت و معماری به عنوان منابع الهام برای هنر خود باشید. درک درستی از رابطه همزیستی بین هنر و علم به دست آورید و توانایی خود را برای ساختن دنیاها با استفاده از الگوهای موجود در طبیعت گسترش دهید.

اس عشق خود را به مکعب کشف می کند و توضیح می دهد که چگونه و چرا او اینقدر از آن استفاده می کند. او به دانش‌آموزان نشان می‌دهد که چگونه مکعب می‌تواند به جعبه‌ای از دیافراگم‌های اسباب‌بازی تبدیل شود، ورودی‌هایی به جهان‌های غیرمنتظره ایجاد کند و به هجوم اکتشافات ضربه بزند.

اس رویکرد خود را برای همکاری خلاق، هم با تیمش و هم با هنرمندانی که کار او را سفارش داده‌اند، آشکار می‌کند. او به شما نوع رهبری را می آموزد که در تمام مراحل یک پروژه انجام می شود، از جلسات اولیه تا ایجاد یک تیم موفق.

اس  یکی از کنسرت‌های زنده مورد علاقه‌اش را با اخر هفته انتخاب می‌کند – از تور افسانه پاییز – و توضیح می‌دهد که چگونه او و همکارانش مسیر پرواز را به معنای واقعی کلمه به یک هواپیمای تاشو اوریگامی بالای سر تماشاگران ترجمه کردند.

اس الهام‌بخش، اجرا و جزئیات قابل‌توجه کاخ حافظه را به تصویر می‌کشد: منظره زمانی وسیع و مجسمه‌ای به عرض 18 متر که برخی از دگرگون‌کننده‌ترین لحظات تاریخ را در 73000 سال گذشته ترسیم می‌کند.

اس در مورد یکی از دوست‌داشتنی‌ترین دکورهای تئاترش – برای سه‌گانه لمان – یک جعبه شیشه‌ای دوار که به عنوان دفتر مدرن کهن‌الگو جلوه می‌کند، بحث می‌کند. بیاموزید که چگونه این ساختار اسکلتی به نیرویی پویا تبدیل شد که شخصیت‌ها، اکشن و طرح داستان را هدایت می‌کند.

اس برخی از خلاقیت‌های خود را تجزیه می‌کند و توضیح می‌دهد که آثاری که او می‌سازد معمولاً از یک فرآیند جهان‌سازی بیرون می‌آیند. گاهی اوقات این دنیاها از قبل وجود دارند، مانند کلمات در یک فیلمنامه. در مواقع دیگر، آنها باید از ابتدا ساخته شوند.

در این درس، اس  بر نیاز به هنر پایدار و اهمیت استفاده از هنر برای انتقال حقایق ضروری تأکید می کند. او در مورد برخی از راه‌هایی که شروع به گنجاندن پایداری در کار خود کرده است صحبت می‌کند.

اس در مورد درس هایی که از حرفه خود آموخته است منعکس می کند و به شما توصیه می کند که بدانید هر شغلی که دارید فقط یک تکرار است. او نکات کاربردی را برای ایجاد یک حرفه از طراحی صحنه و روند خود برای غلبه بر شک به خود به اشتراک می گذارد.

    این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

        • دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان رشته های هنر ،طراحی  لباس و صحنه و حتی رشته های مرتبط نظیر معماری داخلی
        • کارجویان طراحی لباس و مد
        • طراحان لباس و صحنه در سینما و تئاتر

      این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

          • کسانیکه طراح نیستند و به این تخصص علاقه ای هم ندارند
          • کسانی که در کسب مهارت‌های جدید حرفه‌شان و همین‌طور ارتقا خود برای خلق و ایده پردازی های جدید و متفاوت، مقاومت می‌کنند.

        سوالات متداول

        این مستر کلاس  به گونه ای طراحی شده تا برای علاقمندان به طراحی در هر سطح مهارتی قابل درک و استفاده باشد.

        فردی که در این حرفه فعالیت دارد، باید توانایی کار با گروه های مختلف را داشته باشد. تجربه ی کار با افراد مختلف، ارتباط فرد با مشتریان را افزایش خواهد داد

        شاید به این مقالات هم علاقه‌مند باشید

        0 0 رای ها
        امتیازدهی به مقاله
        اشتراک در
        اطلاع از
        guest
        0 نظرات
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها
        BLACK

        زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

        روز
        ساعت
        دقیقه
        ثانیه
        black2