logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره طراحی داخلی

طراح برنده جایزه، کلی ورسلر، تکنیک‌های طراحی داخلی را به شما آموزش می دهد تا هر فضایی را زیباتر، خلاقانه تر و الهام بخش تر کنید.

160 دقیقه کلیپ آموزشی در 17 درس

معرفی دوره

دسترسی به همه دوره‌های اشتراکی آکادمی سیمرغ، به مدت ۱۴ روز رایگان است.

کلی ورسلر

کلی ورسلر

طراحی داخلی را آموزش می دهد.طراح برنده جایزه، کلی ورسلر، تکنیک های طراحی داخلی را به شما آموزش می دهد تا هر فضایی را زیباتر، خلاقانه تر و الهام بخش تر کنید.یک تجربه حسی چند لایه و محرک در مرکز رویکرد طراحی ورسلر قرار دارد. Kelly Wearstler، یک طراح آمریکایی است که محیط های مسکونی، مهمان نوازی، تجاری و خرده فروشی چند وجهی، تجربی و همچنین مجموعه های گسترده ای از طرح های محصولات سبک زندگی را ایجاد می کند. ورسلر با نشان دادن مفاهیم تحریک‌آمیز و روایت‌های گویا در مجموعه گسترده آثارش، با جوایز طراحی متمایز و انتشارات متعدد در سطح بین‌المللی شناخته شده است.یک تجربه حسی چند لایه و محرک در مرکز رویکرد طراحی Wearstler قرار دارد. او از طریق کاوش در مادیت، رنگ، فرم ها و کنار هم قرار دادن شهودی معاصر و قدیمی، معماری و ارگانیک، گرافیک و غریزی، مجموعه ای از تجربیات را در هر فضا ارائه می دهد. ورسلر معتقد است که احترام به تاریخ، مکان و معماری برای پیش بردن مرزها و به چالش کشیدن قوانین ضروری است.
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

ویدیوی معرفی دوره طراحی داخلی

کلی ورسلر، طراحی داخلی را آموزش می‌دهد ورسلر با نشان دادن مفاهیم تحریک‌آمیز و روایت‌های گویا در مجموعه گسترده آثارش، با جوایز طراحی متمایز و انتشارات متعدد در سطح بین‌المللی شناخته شده است.

تضمین بازگشت وجه

تا 7 روز درصورت نارضایتی

شرکت کنندگان این دوره

36+ نفر

پشتیبانی در

تلگرام

شاخصه اصلی دوره

تدریس کلی ورستلر

ساعت آموزشی

160+ دقیقه

تعداد درس‌های دوره

17 درس

این دوره برخلاف وبسایت‌های دیگر با زبان اصلی نیست و با دوبله اختصاصی فارسی تیم سیمرغ ارائه می‌شود.

  • آیا معتقدید طراحی خوب به ما کمک می‌کند که زندگی و احساس بهتری داشته باشیم؟
  • آیا تمایل دارید به هر فضایی احساسی بی‌نظیر ببخشید؟
  • آیا برایتان جذاب است که با انتخاب‌های متعادل و متقارن، اتاقتان را چیدمان کنید؟
  • آیا می‌خواهید فضای کوچکتان، بزرگ‌تر دیده شود؟
  • آیا می‌خواهید خانه و فضای کارتان زیبا و انعکاسی از خودتان باشد؟

اگر پاسخ شما حتی به یکی از سؤالات بالا مثبت است پس دوره‌ی غیرحضوری ” طراحی داخلی” می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مؤثر باشد.

دوره ی آفلاین “طراحی داخلی” شامل:

160 دقیقه کلیپ آموزشی در 17 درس است.

طراحی داخلی کلی ورستلر

معرفی مدرس دوره (کلی ورستلر):

برنده جایزه طراح داخلی، کلی ورستلر که یکی از نام هاي برجسته در “طراحی داخلی ” معاصر جهان است، در دوره‌ی قدرتمند و کاربردی خود به شما تکنیک‌های طراحی را می‌آموزد که چطور هر فضا و مکانی را زیباتر، خلاق‌تر و الهام‌بخش‌تر سازید. کلی که در سطح بین‌المللی برای ایجاد فضای داخلی پرزرق‌وبرق در هتل‌های لوکس و خانه‌های خصوصی باکیفیت شناخته‌شده است؛ شرکت خود را در اواسط دهه‌ی ۱۹۹۰ تأسیس کرد که عمدتاً به صنعت هتل داری خدمات می‌دهد و اکنون در فضاهای مسکونی، تجاری، خرده‌فروشی و مهمان‌نوازی سطح بالا و… طراحی می‌کند.

 او می‌گوید: “هر فضایی یک روایت منحصربه‌فرد و الهام گرفته برای گفتن دارد.”هنر، موضوع موردعلاقه‌ی کلی در مدرسه بود. خودش می‌گوید: از زمانی که به یاد دارم، من به سمت طراحی کشیده شده‌ام. مادرم از کودکی مرا به نمایش‌ها و حراج‌های های عتیقه می‌برد و چشمانم را به دنیای طراحی باز می‌کرد. کلی ادامه می‌دهد:” “طراحی داخلی ” واقعاً شغل رؤیایی من است، بسیاری از علایق من الگو، بافت، معماری، تاریخ هنر، مجسمه‌سازی، نور و حرکت را در برمی‌گیرد و من واقعاً از همه‌چیز الهام گرفته‌ام.”

چرا شرکت در دوره‌ی “طراحی داخلی ” ضروری است؟

آیا می‌دانستید که میزان آرامش شما با محیط اطرافتان نسبت مستقیم دارد؟ اگر بتوانید از محیط اطرافتان بهترین درک را داشته باشید و آن فضا را به بهترین شکل طراحی کنید علاوه بر اینکه آرامش بیشتری خواهید داشت می‌تواند در جنبه های مختلف زندگی شما نیز تأثیر مستقیم بگذارد و این را نیز به یاد داشته باشید با شرکت در این دوره شما به دیگران نیز کمک خواهید کرد.
تا به حال تجربه این موضوع را داشته‌اید که گاهی اوقات بدون دانستن فلسفه طراحی دست به تغییراتی در اطرافمان می‌زنیم و بعدازآن کلافه می‌شویم و باز چیدمان را به شکل قبل بازمی‌گردانیم؟
این دوره از طریق آموزش مهارت‌های خلاقانه و کاربردی، در زمان شما و تکرار چنین شرایطی جلوگیری می‌کند.

در دوره آنلاین “طراحی داخلی” چه موضوعاتی ارائه خواهد شد؟

کلی ورستلر (ورسلر)، طراح داخلی آمریکایی و مشهور جهان، معتقد است طراحی خوب به ما کمک می‌کند تا زندگی و احساس بهتر داشته باشیم. او آنچه در کلاس پوشش خواهد داد، ازجمله اینکه چگونه با اطمینان انتخاب های خلاقانه برای خانه خود داشته باشید و اینکه جزئی‌ترین چیزها یک تجربه است که باید سعی کنید به بهترین شکل ممکن انجامش بدهید. کلی معتقد است: هیچ جزئیاتی کوچک نیست و طراحی خوب به ما کمک می‌کند تا راحت‌تر و با حس بهتری زندگی کنیم.

کلی در این بخش شرح می‌دهد که ایده های طراحی در همه‌جا هستند. برای اینکه به شما نشان دهد چگونه به دنبال الهام خود بگردید، برایتان می‌گوید که چطور یک دستبند، پایه و اساس یک ایده برای طراحی دیوارکوب شد و آن ایده، یک لباس قدیمی بود که طراحی رستوران ویلون در هتل سان‌فرانسیسکو را رقم زد.

کلی به شما می‌آموزد که چگونه سؤالات اولیه درستی بپرسید که باعث می‌شود پروژه جدید “طراحی داخلی ” خود را شروع کنید. لازم است یک طراح خوب همیشه قبل از طراحی، سؤالات درست و سنجیده بپرسد و اطلاعات اصلی را در اختیار بگیرد تا درنهایت بتواند نتایج مطلوبی را رقم بزند. در این بخش یاد خواهید گرفت که برنامه‌ی مشتری شما چیست؟ چگونه نیازهایش را تعریف کنید؟ قبل از شروع کار چه تحقیقاتی لازم است که انجام بدهید و درنهایت در مذاکره با مشتری در مورد رسیدن به طرح موردنظر به جمع‌بندی درست برسید.

کلی نشان می‌دهد که چگونه فضای خود را مانند یک قایق طراحی کنید، فضای کوچک را بزرگ‌تر کنید و با ویژگی های معماری موجود درگیر شوید تا فضا و محیط شما یک حس و حالی جدید و روحی تازه در آن تزریق شود‌. کاری که در این مرحله انجام می‌شود، ایجاد یک داستان است. اینکه با هر آنچه دارید کارکنید و معایب بالقوه را به فرصت‌های خلاقانه تبدیل کنید. کلی به‌عنوان نمونه هتلی را مثال میزند که با طراحی درست و اصولی و جذاب توانست به فضای قدیمی آن، روحی جدید و مدرن ببخشد.

با کلی به پشت‌صحنه‌ی یکی از طراحی‌هایش بروید. او شمارا در هتل مرکز لس‌آنجلس که هنوز افتتاح نشده است، می‌برد و به شما نشان می‌دهد که شهر چگونه با ویژگی های معماری حال حاضر، هنگام شروع یک طراحی جدید کار می‌کند.

چوب، سنگ، کاشی و فلز برخی از مواد موردعلاقه کلی هستند. در این بخش به‌خوبی توضیح می‌دهد که چرا مواد برای طراحی بسیار مهم هستند. او کشف کرد که چگونه آنچه را که او یک “سینی ویب ” می‌نامد را برای بازی با مواد و حفظ پروژه خود به کار می‌گیرد و چگونه از برنامه های طراحی برای آزمایش مواد استفاده می‌کند.

به گفته کلی، زندگی بدون رنگ مانند زندگی بدون عشق است. راه های آسان و خلاق برای دعوت رنگ به خانه خودتان برای اینکه احساس خوبی داشته باشید پیدا کنید. او به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از رنگ برای رسیدن به عمق میدان و برجسته کردن کارتان استفاده کنید. از بهترین رنگ‌ها استفاده کنید و از طریق رنگ داستان بگویید و به مشتری خود در انتخاب یک طرح کمک کنید.

کلی به هتل مناسب مرکز شهر لس‌آنجلس برای آزمایش رنگ‌ها برمی‌گردد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه رنگ را اعمال کنید و در هنگام آزمایش رنگ‌ها چه مواردی را در نظر بگیرید. توصیه های کلی در این بخش را می‌توان برای هر پروژه‌ی نقاشی هرچند هم کوچک به کار گرفت.

ببینید چگونه بافت به طراحی شما بُعد می‌بخشد زیرا کلی به شما نشان می‌دهد که چگونه عناصر چند بافتی در لابی هتل سانتا مونیکا به‌طور هماهنگ باهم کار می‌کنند. کلی در این بخش به شما یاد خواهد داد تا هنگام انتخاب بافت، عناصر معماری و منطقه‌ای را در نظر بگیرید، با کنار هم قرار دادن عناصر، داستانی تعریف کنید و از بافت برای ایجاد و تقویت روحیه استفاده کنید و چشمان خود را در این فرآیند آموزش دهید‌.

الگو یکی از وسایل طراحی موردعلاقه کلی است. یاد می‌گیرید چگونه با الگوی کار، انرژی را به یک اتاق اضافه کنید و نحوه انتخاب الگوی مناسب برای خانه خودتان را از کلی می‌آموزید. ازنظر کلی همه این‌ها سلیقه‌ی شخصی است و هیچ درست یا غلطی وجود ندارد. او به‌طور مفصل خواهد گفت که چگونه رنگ و مقیاس می‌توانند بر الگوهای شما تأثیر بگذارند و الگوها چگونه می‌توانند فضاها را یکسان‌سازی کنند.

روشنایی همه‌چیز است. کلی نحوه کار با نور طبیعی، ایجاد حالتی باقابلیت کم‌نور، انتخاب لامپ‌ها با شما به اشتراک می‌گذارد. او شمارا تشویق می‌کند تا جایی که می‌توانید نور طبیعی را وارد طرح‌هایتان کنید و همچنین راه‌هایی را نشان می‌دهد تا در صورت در دسترس نبودن نور طبیعی، آن را بازسازی کنید. کلی از اینکه نورپردازی و چرایی اهمیت آن را درک کنید می‌گوید تا بیاموزید که از نور برای ایجاد جذابیت های بصری اتاق استفاده کنید.

کلی شمارا به اتاق نشیمن خود دعوت می‌کند و در مورد انتخاب های طراحی خود با شما صحبت می‌کند. یاد بگیرید که چگونه با تعادل و تقارن کارکنید تا اتاق نشیمنی راحت ایجاد کنید، مبلمان خود را به‌عنوان مجسمه ببینید و مبل مناسب را انتخاب کنید. هرچند که بودجه‌ی لوکس نداشته باشید اما نحوه‌ی انتخاب و تجهیز اتاقتان برای به حداکثر رساندن فضا را به شما خواهد آموخت.

کلی شمارا تشویق می‌کند تا کنجکاوی خود را راهنمایی کنید که راهنمای شما در جمع‌آوری و نمایش اشیایی باشد که باعث می‌شود شما بهترین‌ها را در خانه احساس کنید. در این بخش متوجه می‌شوید که منظور کلی از هنر چیست و چگونه از آن برای شخصیت دادن به اتاق و بهبود فضا، استفاده کنید.

کلی شمارا از طریق عناصر مختلف رنگ، بافت، نورپردازی، مبلمان که برای هتل سانتا مونیکا همراه بود، از ماشین سفرتان، پیاده می‌کند. شما به مقصد رسیده‌اید.

در مورد طراحانی که به آن‌ها علاقه‌مند بوده و روی کار او تأثیر گذاشته‌اند، ازجمله چارلز رنی میکیناش، یوزف هافمن، پیر کاردین اتوره سوتساس صحبت می‌کند. از سابقه‌ی خود در بازدید از مغازه ه های عتیقه‌فروشی و اینکه چگونه چشمانش را برای طراحی آموزش داده و از آن‌ها الهام گرفته؛ می‌گوید.

کلی در مورد تجربیاتی صحبت می‌کند که الهام‌بخش او برای تبدیل‌شدن به طراح موفق امروز بوده است. او سفر خلاقانه‌ی خود را با شما به اشتراک گذاشته است.

کلی به شما می‌گوید که چگونه زمان خود را مدیریت می‌کند، چگونه با چالش‌ها و شکست های طراحی‌اش روبه‌رو می‌شود و کجا و چطور وقتی در یک شهر جدید است خرید می‌کند و درواقع این بخش در مورد صرف زمان و دوست داشتن کاری است که انجام می‌دهید.

    این دوره به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

        • افرادی که علاقه‌مند به دنبال کردن حرفه طراحی داخلی هستند.
        • افرادی که بدنبال کسب درآمد از حرفه طراحی داخلی هستند.
        • افرادی که مشتاق دیدن طراحی‌های سطح بالا هستند.
        • افرادی که از طرفداران سبک کلی ورستلر هستند.
        • افرادی که به دنبال تغییرات در دکور محیط اطرافتان هستند.
        • افرادی دوست دارند فلسفه طراحی سبک ورستلر را بدانند.
        • افرادی که می‌خواهند با سبک‌های جدید طراحی آشنا شوند.

        •  

      این دوره به چه کسانی پیشنهاد نمی‌شود؟

          • اگر در طراحی تازه‌کار هستید؛ این دوره اصول و مقدمه‌ای بر طراحی نیست بلکه ممکن است کمی بیشتر خارج از منطقه‌ی راحتی شما باشد و یا اگر انتظار یک دوره‌ی “طراحی داخلی ” دارید که بر طراحی خانه متمرکز باشد، ممکن است این دوره برای شما مناسب نباشد.

        سوالات متداول

        در این استاد کلاس شما فرصت بی‌نظیر برای یادگیری مستقیم از یکی از بزرگ‌ترین طراحان داخلی جهان رادارید. کلی در کلاسش فلسفه‌ی طراحی‌اش را آموزش می‌دهد ضمناً در بخش سفرهای میدانی، می‌توانید پروژه‌های او را دنبال کنید و چشم‌اندازی از آینده‌ی کاری خود ترسیم خواهید کرد.

        اگر با انتظارات درست وارد دوره شوید بله. بسیار زیاد هم ارزشمند است. شما از یک دوره‌ی سطح عالی باارزش‌های تولیدی بالا به همراه دسترسی آسان و برگردان فارسی برخوردارید.

        این دوره همه‌چیز در مورد طراحی حرفه‌ای است. اگر به دنبال شروع حرفه‌ای و کار با مشتریان رده‌بالا هستید این دوره برای شماست اما اگر تنها به دنبال دکور کردن خانه‌تان هستید این کلاس برای شما مناسب نیست.

        شاید به این مقالات هم علاقه‌مند باشید

        0 0 رای ها
        امتیازدهی به مقاله
        اشتراک در
        اطلاع از
        guest
        0 نظرات
        بازخورد (Feedback) های اینلاین
        مشاهده همه دیدگاه ها
        BLACK

        زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

        روز
        ساعت
        دقیقه
        ثانیه
        black2