logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ایده های طراحی قدیمی: 100،000 تصویرسازی رایگان مد

Telegram
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
طراحی قدیمی

از هزاران سبک و ترندهای مد مربوط به قرن 19 و 20 با این الگوهای اصلی الهام بگیرید. اگر فردی هستید که از گذشته الهام می‌گیرد و دوست دارید طراحی قدیمی را بررسی کنید، به احتمال زیاد با تصاویر مرجع اصلی آشنا هستید. چه به طراحی مد فعالیت می کنید و چه به عنوان تصویرگر کار می کنید، دسترسی به یک بانک تصویر عالی امری کلیدی است.

الگوی خیاطی قدیمی ویکیا (Wikia) یک وب سایت مشترک است که به مستندسازی الگوهای خیاطی قدیمی از 1800 تا 1990 اختصاص یافته است. منبع رایگان با ایده ها و تقریباً 100،000 تصویر از طرح های مختلف لباس، ژست ها و ترکیب بندی های تصویری پر شده است که به نوستالژی مد شما دامن می زند و به شما کمک می کند بهترین طرح های آن زمان را دوباره کشف کنید.

الگوهای خیاطی قدیمی
مجله Advance، مارس 1938.

الگوی خیاطی قدیمی ویکیا را کشف کنید

الگوی خیاطی قدیمی ویکیا، همانطور که از نامش پیداست، سایتی از الگوهای خیاطی قدیمی است که در قالب ویکیا (یعنی به روشی مشترک) گرد هم آمده اند. این پروژه در سال 1996 شروع شد تا به مردم امکان جستجو، مشاوره و به اشتراک گذاری طرح های مد قدیمی را بدهد.

در میان لیست لباس هایی که در وب سایت خواهید یافت، موارد زیر وجود دارد:

– لباس های روز

– مایو

– لباس شب

– کاپشن

– کت

– بلوز

– شلوار

– پیراهن

الگوهای خیاطی قدیمی
یکی از شماره های “Woman’s Life” در 27 اکتبر 1928.

علاوه بر این، این سایت دارای فروشندگانی است که الگوهای موجود در انبار، نظرات، و طرح ‌ها و فهرست ‌های دلخواه دسته ‌بندی خاص (به لباس‌های مهمانی، لباس‌های بسته، یقه‌های پیتر پن (یقه گرد) و موارد دیگر) دارند را مشخص می‌کنند.

الگوی خیاطی قدیمی ویکیا فقط یک الزام دارد: اینکه اجناس مشترک قدیمی (retro) باشد. به طور خاص، باید حداقل 25 سال پیش تولید شده باشند. این بدان معناست که می‌توانید تصاویری از کتاب ‌ها و مجلات مربوط به قرن نوزدهم و الگو های دهه ‌های 1920، 1930، 1940… در تمام طول دهه 1990 پیدا کنید.

الگوهای خیاطی قدیمی
طرح های دهه 60 میلادی
یک شماره از مجله “ووگ” در سال 1986.

100٪ قدیمی، تضمینی

وینتج یک سایت رایگان است که هر کسی می تواند در آن مشارکت داشته باشد. با این حال، برای محافظت از کیفیت محتوای خود، از جامعه می‌خواهد که مطمئن شوند مطالبی که به اشتراک می‌گذارند واقعاً اصلی است. به همین دلیل، فقط تصاویر اسکن شده یا عکس گرفته شده (که قبلاً در قالب دیجیتال در گردش نیستند) را می توان به اشتراک گذاشت. آنها همچنین فهرستی از ارائه دهندگان تصویر قدیمی، از جمله شرکت‌های پوشاک و نشریات مد دارند که رضایت داده‌اند تا آثار در حال حاضر از بین رفته ‌شان در سایت فهرست شود. در میان سایر الزامات، انجمن فرمتی برای بایگانی تصاویر شامل اطلاعات مورد نیاز مانند منبع طرح را به اشتراک می‌گذارد و از آپلودکنندگان می‌خواهد (در صورت امکان) از شرح الگوی اصلی استفاده کنند.

تصویرسازی مد باتریک در دهه 1950.
الگوهای خیاطی قدیمی
الگوی شلوار مردانه 1970 Bevknits

نحوه پیدا کردن تصویرسازی ها

برای سهولت هدایت در طرح های مختلف، تمام تصویرسازی های مد به دسته های زیر طبقه بندی می شوند:

– پوشاک

– آکسسوری

– لباس

– بر اساس دهه

– الگوهای مردانه

– الگوهای کودکان

– لیست های دارای رتبه برتر

الگوهای خیاطی قدیمی
طرح های لباس کودکانه باتریک در سال 1960.

برای شروع در دنیای مد آماده اید؟ در اینجا به تصاویر مد ویکیا الگوی خیاطی قدیمی بپردازید.

اگر این مطالب الهام بخش شما برای شروع بوده است، چرا در دوره آموزشی دامستیکا جولیا ریس رتانا، دوخت اولیه با چرخ خیاطی ثبت نام نکنید. معمار و طراح پارچه به شما یاد می دهد که چگونه از ابتدا خیاطی کنید، تکنیک های اولیه را طی کنید و چگونه سه لباس اصلی بسازید.

نسخه انگلیسی توسط اسساراتو

فهرست مطالب

آخرین مقالات

محبوب ترین دوره سیمرغ

afagh-maryam-marquee

دوره بانوی کامل، بانوی کارآفرین

آماده اید تا رویای راه اندازی کسب و کار خود را به واقعیت تبدیل کنید؟ در این دوره نه تنها آموزش های تخصصی دریافت خواهید کرد، بلکه یک وب سایت، لوگوی خیره کننده و هرچه نیاز دارید تا کسب و کارتان را شکوفا کند دریافت می کنید. آن هم فقط با هزینه طراحی وب سایت تان!!
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2