logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

راهنمای خیاطی رایگان: نحوه دوخت یقه V عالی

Telegram
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

نکات و ترفندهای ساخت لباس های خود را با یقه V کاملا نوک تیز بیاموزید. آیا به دنبال این هستید که کمد لباس خود را پایدارتر کنید؟ آموزش ساخت لباس های شخصی سازی شده یکی از راه های کنترل فرآیند تولید و انتخاب مواد است. همچنین به شما این امکان را می دهد که با استفاده از تخیل ، سبک شخصی خود را بدون متوسل شدن به ترند ها بیابید.

خیاطان مستقل ایتالیایی، نیول پسی روسی(@nivule_pescirossi)، تانیا ونولا هر قطعه را با دقت کار می کنند و سعی می کنند مد پایداری را به وجود بیاورند.

در اینجا، این زوج نحوه دوخت یقه V کاملا نوک تیز روی لباس را به صورت رایگان به اشتراک می گذارند.

استودیوی طراحی مستقل Nivule + Pesci Rossi از جنبش آهسته مد حمایت می کند

راهنمای گام به گام قابل دانلود برای کمک به شما در ساخت یک یقه V با اطمینان، شامل توضیحات مفصل همراه با عکس است تا بتوانید به راحتی هر مرحله از این فرآیند را دنبال کنید.

این ترفندها بخشی از دوره طراحی مد آنها است که در آن به شما می آموزند که چگونه یک الگوی لباس را تغییر دهید تا نسخه های مختلف یک لباس را بسازید. با آنها به عنوان راهنمای خود، می توانید هر مرحله از این فرآیند خلاقانه پایدار را کشف کنید و لباس قدیمی خود را به لباسی مد روز تبدیل کنید.

نحوه دوخت یقه V
Nivule + Pesci Rossi به خیاط‌ان مشتاق آموزش می‌دهد که چگونه الگوها را تغییر داده تا نسخه‌های مختلف یک لباس را بسازند.

قبل از شروع، برای این تکنیک، باید بدانید که چگونه دستتان را به درستی بچرخانید و با دقت از چرخ خیاطی خود استفاده کنید. همچنین سنجاق، ابزارهای خیاطی قابل اعتماد، گچ، قیچی و حتی اتو برای کمک به شما در طی این فرآیند ضروری است.

دانلود رایگان: نحوه دوخت یقه V کامل

پس از کلیک بر روی دکمه دانلود زیر، فایلی را با فرمت zip در پوشه دانلودهای در رایانه خود خواهید دید که حاوی راهنمای نحوه دوختن یک یقه کامل V توسط نیول و پسی روسی است.

این دانلود فقط تا 13 دسامبر 2021 در دسترس خواهد بود. اگر می خواهید بعد از این تاریخ به مطالب دسترسی پیدا کنید، می توانید در دوره ی نیول و پسی روسی، طراحی و ساخت لباس از دهه 60 ثبت نام کنید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

محبوب ترین دوره سیمرغ

afagh-maryam-marquee

دوره بانوی کامل، بانوی کارآفرین

آماده اید تا رویای راه اندازی کسب و کار خود را به واقعیت تبدیل کنید؟ در این دوره نه تنها آموزش های تخصصی دریافت خواهید کرد، بلکه یک وب سایت، لوگوی خیره کننده و هرچه نیاز دارید تا کسب و کارتان را شکوفا کند دریافت می کنید. آن هم فقط با هزینه طراحی وب سایت تان!!
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2