logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

ملزومات خیاطی: راهنمای ابزار خیاطی رایگان برای مبتدیان

Telegram
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
ابزار خیاطی

با مواد اولیه مورد نیاز برای دوخت درجه یک آشنا شوید

آیا آماده‌اید خودتان را از صنعت مدِ سریع رها کنید و لباس‌های منحصربه‌فرد متناسب با تیپ بدن خود بسازید؟ ژولیت اوزور (@julietuzor) که یک خیاط خودآموخته است، مشتاق است به دیگران نشان دهد چگونه لباس‌های دوخت سفارشی بسازند.

هنگامی که وارد خیاطی می شوید، ابزارهای مختلفی از سطح ابتدایی تا پیشرفته تر وجود دارد که به شما کمک می کند تا قطعات سفارشی عالی با پرداخت حرفه ای ایجاد کنید.

از آنجایی که داشتن ابزار مناسب می تواند تفاوت بزرگی در نحوه پایان پروژه خیاطی شما ایجاد کند، جولیت یک کتابچه راهنمای مبتدی عالی برای هر کسی که علاقه مند به ساخت لباس برای خود یا دیگران است گردآوری کرده است. در اینجا، او این راهنمای منحصر به فرد را با شما به اشتراک می گذارد.

جولیت اوزور یک خیاط خودآموخته است.

راهنمای انحصاری از دوره او می آید، که در آن او به شما می آموزد که چگونه یک لباس منحصر به فرد، ساخته شده برای اندازه گیری از ابتدا ایجاد کنید. نحوه کار با چرخ خیاطی را بیاموزید و حرکت از اصول اولیه تا ایجاد طرح نهایی برای لباس شما را آموزش می دهد.

راهنمای ابزار خیاطی شامل فهرستی از تمام ابزارهای ضروری مانند اندازه گیری، علامت گذاری و برش است که هنگام شروع کار در این خیاطی لازم است، همراه با نکاتی در مورد نحوه انتخاب و استفاده از تمام تجهیزات.

جولیت همچنین اصول الگوسازی (مانند منحنی‌ های فرانسوی) و نحوه انتخاب ابزارهای تکمیلی مانند نخ، بر اساس نوع و رنگ پارچه، و همچنین ارائه مشاوره در مورد تجهیزات پرس را آموزش می دهد تا بتوانید به لباس‌هایی با ظاهر واقعاً حرفه‌ای دست پیدا کنید.

راهنمای ابزار خیاطی
جولیت در دوره آموزشی خود تکنیک هایی را به شما می آموزد که بتوانید لباس هایتان را از صفر بدوزید.

اگر علاقه مند به یادگیری درست کردن لباس های خود هستید، این راهنمای لازم برای آشنایی با ابزار ضروری و شروع خیاطی است!

روی دکمه زیر کلیک کنید تا فایل .zip را در رایانه خود دانلود کنید (می توانید از یک برنامه رایگان مانند WinZip برای فشرده سازی فایل استفاده کنید). پس از باز کردن زیپ، راهنمای ابزار لباس‌سازی رایگان توسط جولیت اوزور را در دانلودهای رایانه خود خواهید دید

فهرست مطالب

آخرین مقالات

محبوب ترین دوره سیمرغ

afagh-maryam-marquee

دوره بانوی کامل، بانوی کارآفرین

آماده اید تا رویای راه اندازی کسب و کار خود را به واقعیت تبدیل کنید؟ در این دوره نه تنها آموزش های تخصصی دریافت خواهید کرد، بلکه یک وب سایت، لوگوی خیره کننده و هرچه نیاز دارید تا کسب و کارتان را شکوفا کند دریافت می کنید. آن هم فقط با هزینه طراحی وب سایت تان!!
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2