logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پی دی اِفِ الگوی دوخت رایگان برای دوخت کاپشن خلبانی برای خودتان

Telegram
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
کاپشن خلبانی

فقط با یک چاپگر A4، می توانید از این الگوی کاپشنِ خلبانیِ ساده برای برش پارچه خود استفاده کنید و یک لباس منحصر به فرد و بادوام بسازید. ساختن لباس شخصی یک راه پایدار و سرگرم کننده برای تازه کردن ظاهر و محافظت از زمین است. البته ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که دوختِ یک کاپشن برای مبتدیان نیز ممکن است!

خیاط و طراح الگو، لیدیا هیگینسون (lydia_mademywardrobe@) لباس‌هایی را برای تئاترهای معتبری مانند خانه اپرای سلطنتی خلق کرده است و در سال 2016 “کمد من” را ساخته است، جایی که در کارگاه‌هایی، دوختِ لباس‌های راحت و در عین حال شیک را آموزش می‌دهد. او راهنمای شما برای نحوه دوخت کاپشن خواهد بود: با سبک و مواد مورد نیاز خود آشنا شوید، سپس الگو را دانلود کنید و شروع به دوخت کنید!

طراحی لباس توسط لیدیا هیگینسون.

کاپشن خلبانی چیست؟

کاپشن خلبانیِ معاصر یک لباس همه کاره و خنثی از نظر جنسیتی است که برای فصول مختلف عالی است و به راحتی قابل سفارشی کردن است، در حالی که تاریخچه آن به طرز شگفت انگیزی متنوع است.

اولین کاپشن های چرمی این سبکی در جنگ جهانی اول برای خلبانان جنگی ساخته شد. آنها ضخیم و سنگین بودند و از چرم و خز ساخته می شدند. از طریق فروشگاه های ارتش، این لباس به خیابان ها راه پیدا کرد. در بریتانیا در دهه 60، جوانان شیک پوش انگلیسی و افراد لات مآب این ظاهر را به خود گرفتند، در نیویورک، جامعه LGBTQ روابط فوق مردانه قبلی را با آن زیر و رو کرد، و در ژاپن، عمل دوخت طرح های استادانه در پشت کاپشنِ تبدیل به یک کاردستی هنرمندانه ی نمادین شد که تا امروز ادامه دارد.

دوخت کاپشنِ خلبانی
لیدیا کاپشن خلبانی خود را با توجه به تاریخچه و سبک های مختلف آن طراحی می کند.

مواد ضروری برای دوخت کاپشنِ خلبانی

جنبه های کلیدی یک کاپشن خلبانی، بدنه ساده، جزئیات آجدار (زمینه، سرآستین و یقه)، جیب های عمیق و زیپ مرکزی آن است. برای اینکه بتوانید با الگوی زیر یک کاپشن خلبانی برای خودتان را بدوزید به موارد زیر نیاز دارید:

1. چرخ خیاطی

2. پین

3. قیچیِ پارچه و کاغذ

4. نوار چسب

5. متر نواری

6. پارچه اصلی شما

7. پارچه جیبی و آستری

8. شیار

9. زیپ

یک چرخ خیاطی معمولی تا زمانی که بتواند یک دوخت مستقیم و یک دوخت زیگزاگ را انجام دهد، این کار را انجام می دهد.

دوخت کاپشنِ خلبانی
کاپشن خلبانی کاملی که می توانید با دوره لیدیا بدوزید.

دانلود الگوی A4دوخت کاپشن خلبانی 

پس از کلیک بر روی دانلود زیر، فایل PDF با عنوان الگوی دوخت رایگان کاپشن خلبانی اثرِ لیدیا هگینسون را در پوشه دانلود های خود خواهید دید. اندازه A4 را می توان در خانه با استفاده از پرینتر A4 چاپ کرد.

در پایان PDF، واژه نامه و اطلاعات کلیدی را نیز خواهید یافت. این الگو شامل سایزهای بریتانیایی 6- 24 است و فاقد جنسیت است.

دوخت کاپشنِ خلبانی

این دانلود تا 3 اکتبر 2022 در دسترس خواهد بود. اگر می‌خواهید این الگو را بعد از این تاریخ دانلود کنید، می‌توانید با ثبت‌نام در دوره ی لیدیا به نامِ کاپشن خلبانی خود را بسازید، مطلع شوید. با چرخ خیاطی خود کار کنید تا یک کاپشن به سبک خود بسازید و آن را سفارشی کنید.

با این منابع یک کمد لباس سفارشی خیره کننده بدوزید.

1. 10 دوره از بهترین دوره های مد ما را بررسی کنید که به شما یاد می دهد چگونه لباس های خود را بسازید.

2. این آموزش در مورد دستیابی به درزهای عالی بدون اورلاک را تماشا کنید.

3. درباره الگوها، سیلوئت ها و حجم ها در طراحی مد بیشتر بدانید.

4. آیا می خواهید ظاهر متفاوتی را امتحان کنید؟ آموزش برش و دوخت ژاکت سبک کارگری با این دوره از لانتوکی را ببینید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات

محبوب ترین دوره سیمرغ

afagh-maryam-marquee

دوره بانوی کامل، بانوی کارآفرین

آماده اید تا رویای راه اندازی کسب و کار خود را به واقعیت تبدیل کنید؟ در این دوره نه تنها آموزش های تخصصی دریافت خواهید کرد، بلکه یک وب سایت، لوگوی خیره کننده و هرچه نیاز دارید تا کسب و کارتان را شکوفا کند دریافت می کنید. آن هم فقط با هزینه طراحی وب سایت تان!!
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2