logomain
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی

بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی

آیا تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که انجام برخی کارها را فراموش کرده باشید؟ برای مثال، با یکی از دوست تان تان قرار گذاشته باشید اما فراموش کنید که سر قرار حاضر شوید یا این که جهت ملاقات با پزشک تان وقت ویزیت دریافت کرده باشید اما به موقع در مطب حاضر نشوید. یکی از اصلی ترین دغدغه هایی که امروزه اکثر افراد با آن مواجه هستند، انجام به موقع فعالیت ها و وظایف روزمره شأن است. به ویژه برای افرادی که دارای موقعیت شغلی پر مسئولیت تری هستند، برنامه ریزی شخصی جهت انجام به موقع کارها و وظایف روزانه گاهی اوقات می تواند غیر ممکن به نظر برسد.

برخی افراد برای حل این مشکل به شیوه سنتی عمل می کنند. این افراد با یادداشت کردن فعالیت ها و کارهای روزانه خود سعی می کنند از فراموش کردن یا به تعویق انداختن کارها جلوگیری کنند. اگر چه این روش تا حدودی می تواند مؤثر واقع شود اما ما در این مقاله قصد داریم بهترین و کارآمدترین راهکار جهت مقابله با این مشکل را معرفی کنیم. استفاده از نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی به شما کمک می کند تا فعالیت ها و کارهای روزانه خود را به راحتی اولویت بندی کرده و هر کدام را در زمان مناسب خود انجام دهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی شخصی آشنا شوید.

چرا به نرم افزارهای برنامه ریزی نیاز داریم؟

پیش از این که بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی را معرفی کنیم بهتر است به این سؤال پاسخ دهیم که چرا نیاز داریم از نرم افزارهای برنامه ریزی روزانه استفاده کنیم یا به بیان ساده تر استفاده از اپلیکیشن های برنامه ریزی چه فوایدی به همراه خواهد داشت.

همه ما به یک برنامه نیاز داریم تا بتوانیم وظایف و کارهای روزانه خود را به موقع انجام دهیم. برای این کار ما به برنامه ای نیاز داریم که بتواند به یادآوری وظایف کمک کند و پس از اتمام آن ها را علامت‌ گذاری نماید. این دقیقاً همان کاری است که یک نرم افزار برنامه ریزی شخصی انجام می دهد.

مزایای استفاده از بهترین نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی شامل موارد زیر است:

  • نرم افزارهای برنامه ریزی به شما کمک می کنند تا برنامه مورد نظر خود را ایجاد کنید، وظایفی را به خود اختصاص دهید و تاریخ اتمام آن ها را مشخص کنید.
  • در حالی که مشغول تنظیم وظایف خود هستید، تعیین سطح اولویت آن ها بسیار مهم است. تنظیم اولویت‌ ها به شما این اطمینان را می دهد که ابتدا بر روی کارهای فوری یا مهم خود زمان صرف کنید. با استفاده از نرم افزارهای برنامه ریزی می توانید به راحتی وظایف و کارهای خود را اولویت بندی کنید.
  • با استفاده از نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی قرارها و کارهای مهم خود را فراموش نخواهید کرد. با کمک قابلیت های اپلیکیشن های برنامه ریزی می توانید وظایف و برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنید که در تاریخ های مشخص شده یا پیش از آن، انجام آن وظیفه خاص را به شما یادآوری کند.
نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی

بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی

  • ClickUp

ClickUp نرم افزار برنامه ریزی شخصی با بالاترین امتیاز در جهان است و توسط شرکت هایی مانند Google، Webflow و Airbnb استفاده می شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار برنامه ریزی شخصی رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با ClickUp می توانید هر فهرست کار را به‌ عنوان یک الگو ذخیره کنید تا آن را به برنامه های آینده خود اضافه کنید. حتی می توانید کارهای تکراری را برای پروژه های خود تنظیم کنید. همچنین می توانید فاصله زمانی بین هر کار تکراری را به دلخواه سفارشی کنید.
  • این نرم افزار برنامه ریزی شخصی با اعلان ها و یادآوری های خود به شما کمک می کند برنامه ها و وظایف تان را پیگیری کنید. برای سهولت بیشتر می توانید مکان و زمان دریافت این اعلان ها را سفارشی کنید. چه صندوق ورودی ایمیل شما باشد چه دسکتاپ یا موبایل، ClickUp همه چیز را در زمان مناسب به شما اطلاع می دهد.
  • نرم افزار ClickUp دارای اعلان‌ های فراوانی است تا شما را در جریان پیشرفت‌ وظایف تان قرار دهد. همچنین می‌ توانید تعداد دفعاتی که این اعلان ها را دریافت می‌ کنید و این که در چه پلتفرم‌ هایی ظاهر شوند را نیز سفارشی کنید.
  • ProofHub

ProofHub یکی دیگر از بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی به شمار می آید. این نرم افزار دارای تمام ویژگی هایی است که برای کنترل نهایی وظایف، پروژه ها و ارتباطات خود نیاز دارید.

ویژگی های ProofHub شامل موارد زیر است:

  1. لیست کارها
  2. گردش کار سفارشی و تابلوهای کانبان
  3. نمودارهای گانت
  4. ابزار تصحیح آنلاین
  5. برنامه چت داخلی
  6. تایمر و جدول زمانی
  7. گزارش های سفارشی
  8. اشتراک گذاری فایل
  9. اپلیکیشن موبایل (iOS و اندروید)
نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی
  • ProProfs

ProProfs Project بهترین نرم افزار برای مدیریت وظایف شخصی به شمار می آید. این ابزار به عنوان مدیر پروژه شخصی شما عمل می کند تا به شما کمک کند از وظایف خود جلوتر بمانید و سریعتر به اهداف خود برسید. با کمک این نرم افزار می توانید وظایف خود را اولویت‌ بندی کنید. 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ProProfs Project

  • با کشیدن و رها کردن سریع وظایف را در داشبورد جابه جا کنید.
  • برای وضوح بیشتر در مورد جدول زمانی کار، تاریخ شروع و پایان کار را تنظیم کنید.
  • پیشرفت را با استفاده از نمودار گانت ، تابلوی کانبان و نمای تقویم مشاهده کنید.
  • رابط کاربر پسند و بصری به شما کمک می کند در زمان کمتر کارهای بیشتری انجام دهید.
  • پیشرفت کار و برنامه خود را از طریق گزارش های نرم افزار بررسی کنید.
  • Trello

Trello یک نرم افزار برنامه ریزی شخصی به سبک Kanban است که برای فهرست کردن وظایف و کارهای شخصی شما فوق العاده است. Trello در ابتدا توسط نرم افزار Fog Creek در سال 2011 ایجاد شد و اکنون یک ابزار مدیریت وظایف شخصی محبوب و کاربردی به شمار می آید. اگر به دنبال بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی با کاربری آسان و مؤثر هستید، سبک کانبان Trello در مرتب سازی و نمایش وظایف قطعاً به شما کمک می ‌کند تا بهره‌ وری بیشتری داشته باشید.

  • Google Tasks

Google Tasks یک نرم افزار برنامه ریزی شخصی عالی برای افرادی ست که به دنبال مدیریت آسان و ویرایش وظایف هستند. Google Tasks در همه دستگاه های شما همگام سازی می شود و انتخاب هوشمندانه ای برای حرفه‌ ای ها و افرادی است که از Google استفاده می‌کنند. Google Tasks برنامه هایی مانند Gmail و Google Calendar را نیز پشتیبانی می کند.

  • Asana

اگر می خواهید وظایف فردی خود را سازماندهی کنید، آسانا برنامه ای است که باید در نظر بگیرید. آسانا یکی از بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی به شمار می آید و در وب و موبایل به راحتی در دسترس است. آسانا به شما کمک می کند کارهای فردی روزانه خود را دسته بندی، سازماندهی، پیگیری و مدیریت کنید.

بهترین ویژگی های نرم افزار آسانا:

  1. وظایف شخصی را به صورت کارآمد و بدون زحمت به عنوان لیست یا تابلوهای کانبان سازماندهی کنید.
  2. تمام وظایف فردی خود را دنبال کنید و یک کار بزرگتر را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید.
  3. فایل‌ ها را از رایانه، Dropbox یا Google Drive خود به هر کاری ضمیمه کنید.
  • Todoist

Todoist یکی دیگر از اپلیکیشن های برنامه ریزی شخصی است که به شما کمک می ‌کند از فعالیت‌ ها و کارهای روزانه خود مطلع شوید. اگر به دنبال یک برنامه مدیریت وظایف روزانه با کاربری آسان برای کارهای شخصی خود هستید، Todoist یک انتخاب عالی است. ویژگی‌ های منحصر به فرد Todoist مانند وظایف برنامه‌ ریزی شده، نمای وظایف شخصی شده، وظایف فرعی، وظایف مشترک، پروژه های فرعی، کارهای تکرارشونده، برچسب‌ ها، اعلان ها و وظایف مبتنی بر اولویت این نرم افزار را به انتخابی عالی برای حرفه ای ها تبدیل کرده است.

بهترین ویژگی های نرم افزار Todoist:

نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی
  1. برنامه و فعالیت های مورد نظر شما را به گونه ای ساده شخصی سازی می کند.
  2. وظایف شخصی را به روشی کارآمد اولویت بندی می کند تا در زمان های مناسب بر روی کارهای مهم تمرکز داشته باشید.
  • Microsoft To-Do

Microsoft To Do یکی دیگر از نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی است که می توانید از آن برای افزایش بهره وری فردی و مدیریت وظایف استفاده کنید. این نرم افزار بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه قابل دسترس است. Microsoft To Do از فناوری مدیریت وظایف ایجاد شده توسط Wunderlist استفاده می کند.

بهترین ویژگی های Microsoft To Do:

  1. تمام وظایف شخصی خود را در یک نمای آسان مشاهده کنید.
  2. نمای امروز، فردا و هفته را در لیست برنامه ریزی شده و ایمیل Outlook خود دریافت کنید.
  • Any. do

Any. do یک گزینه عالی برای افرادی ست که به دنبال یک برنامه مدیریت کار و بهره وری فردی هستند. Any. do به شما امکان می دهد وظایف، لیست ها و یادآوری های خود را در یک برنامه با کاربری آسان سازماندهی کنید.

بهترین ویژگی های Any. do:

  1. Any. do دستگاه های مختلف (تلفن همراه، تبلت و رایانه) را پشتیبانی می کند. 
  2. Any. do این امکان را برای شما فراهم می کند که برنامه مورد نظر خود را به دلخواه سفارشی کنید.
  • Sunsama

آیا به دنبال یک نرم افزار برنامه ریزی شخصی هستید که همه وظایف، کارها و جلسات شما را سازماندهی کند؟ اگر پاسخ تان مثبت است مطمئناً Sunsama برای شما مناسب است. Sunsama مورد تأیید متخصصان و شرکت هایی از جمله Uber، Hubspot و Spotify است.

  • Akiflow

Akiflow به مدیریت وظایف شخصی و بررسی آن ها کمک به سزایی می کند. Akiflow یکی از بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی به شمار می آید. 

  • Week Plan

آیا به دنبال بهترین نرم افزار برنامه ریزی شخصی هفتگی هستید؟ پس اپلیکیشن Week Plan را انتخاب کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند زمان خود را مدیریت کنید و بر آنچه برای خود، خانواده و کار مهم است تمرکز داشته باشید. Week Plan همچنین به ساختاربندی وظایف هفتگی خود بر اساس اولویت و پیگیری زمان صرف شده برای هر کار کمک می کند.

  • Airtable

Airtable یکی دیگر از بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی به شمار می آید. با کمک این نرم افزار می توانید کارها و وظایف مورد نظر خود را به صورت روزانه مشاهده کنید و بررسی نمایید که کدام کارها تکمیل شده‌اند و کدام‌ یک هنوز معلق هستند. این ابزار به شما امکان می دهد وضعیت کار را به‌ عنوان «لغو شده»، «نیاز به پیگیری»، «شروع شده» و «شروع نشده» تنظیم کنید.

  • Evernote

نرم افزار Evernote یک برنامه مدیریت وظایف شخصی عالی است. این اپلیکیشن کمک می کند تا برنامه خود را سازماندهی کنید. این برنامه این امکان را برایتان فراهم می کند تا حساب‌ های تقویم Google شخصی و محل کار خود را به این نرم افزار متصل کنید.

  • Notion

Notion یکی از بهترین ابزارهای فهرست کارها و مدیریت وظایف شخصی به شمار می آید. با کمک این ابزار می توانید وظایف خود را در ستون های مختلف دسته بندی کنید.

  • Remember The Milk

یکی از بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی Remember The Milk است. این برنامه کمک می کند کارهای روزانه خود را با «افزودن هوشمند» تنظیم کنید. ویژگی «مورد علاقه» این پلتفرم این امکان را به شما می دهد تا لیست ها، برچسب ها، مکان‌ ها و مخاطبین مورد علاقه خود را در گروه مورد علاقه اضافه کنید.

  • Things

Things یکی از بهترین ابزارهای فهرست کارها و برنامه ریزی شخصی به شمار می آید. با کمک این برنامه می توانید برچسب ها، چک لیست ها و جدول زمانی را به راحتی به کارهای خود اضافه کنید. شما حتی می توانید وظایف خود را با استفاده از لیست های جداگانه برای زمان های مختلف برای مثال، صبح و عصر تنظیم کنید.

  • ToodleDo

ToodleDo برای سازماندهی کارهای روزمره شما بسیار مناسب و ایدئال است. نرم افزار ToodleDo این امکان را برایتان فراهم می کند تا اعلان های سفارشی را برای وظایف خود تنظیم کنید.

  • Smartsheet

Smartsheet یکی از بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی شخصی است. این نرم افزار به شما امکان می دهد وظایف خود را سازماندهی و اولویت بندی کنید تا بتوانید کارهای مهم و فوری خود را در زمان مناسب انجام دهید.

نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی
  • Calendar

با استفاده از اپلیکیشن Calendar می‌ توانید برنامه‌ های روزانه خود را مشخص کنید، یادداشت بنویسید و زمان مناسبی را برای انجام وظایف و کارهای مشخص شده تعیین کنید.

  • Egenda

اپلیکیشن Egenda یکی از بهترین نرم افزارهای برنامه ریزی شخصی به شمار می آید. این نرم افزار برای دانشجویان و دانش آموزانی که می خواهند پروژه های درسی خود را با برنامه ریزی مطالعه کنند انتخاب ایده آلی است. با کمک این ابزار می توانید برنامه و وظایف خود را در دسته بندی های مختلف تنظیم کنید.

  • MyLifeOrganized

MyLifeOrganized یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت و برنامه ریزی شخصی به شمار می آید. با کمک این ابزار می توانید برنامه ها و وظایف خود را بر اساس اولویت دسته بندی کنید و با توجه به گزارش های این نرم افزار میزان پیشرفت خود را بررسی نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با این دوره رایگان یاد می‌گیری چطور لباساتو شخصی‌سازی کنی

دوره طراحی الگو برای پوشاک مد روز

 
BLACK

زمان باقی مانده تا شروع تخفیف بلک فرایدی روی پکیج‌های اشتراکی

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
black2